Odgovornosti i zaduženja:


• ažuriranje baze podataka;

• evidentiranje ulazne i izlazne korespondencije;

• popunjavanje i arhiviranje dokumenata;

• rukovanje tehnikom u okviru radnih zadataka (kopir aparatom, faksom, skenerom itd);

• doček gostiju, briga o posetiocima, pripremanje i serviranje osveženja;

• rezervacija smeštaja, putnih karata, prostora za događaje, organizacija poslovnih sastanaka i slični poslovi;

• nabavka kancelarijske opreme i drugih dobara koja se troše na dnevnoj bazi;


Veštine i osobine koje tražimo:


• organizovanost i pedantnost;

• istrajnost i posvećenost poslu;

• sposobnost usmenog i pisanog izražavanja i komunikacije;

• poznavanje poslovne dokumentacije i osnova poslovne korespondencije;

• veština brzog kucanja;

• poznavanje rada na računaru – MS Office;

• znanje engleskog jezika (govorno i pisano).


Vrsta angažmana


Angažman je volonterski uz priliku za:

• Sticanjem značajnog poslovnog iskustva;

• Razvijanjem sopstvenih potencijala i veština;

• Mogućnost nastavka saradnje i zaposlenja.


Lokacija:


Radno mesto se nalazi u Beogradu.


Odabrani kandidati će biti kontaktirani, kako bi naknadno poslali svoj CV.