Odgovornosti i zaduženja:
• ažuriranje baze podataka;
• evidentiranje ulazne i izlazne korespondencije;
• popunjavanje i arhiviranje dokumenata;
• rukovanje tehnikom u okviru radnih zadataka (kopir aparatom, faksom, skenerom itd);
• doček gostiju, briga o posetiocima, pripremanje i serviranje osveženja;
• rezervacija smeštaja, putnih karata, prostora za događaje, organizacija poslovnih sastanaka i slični poslovi;
• nabavka kancelarijske opreme i drugih dobara koja se troše na dnevnoj bazi;
Veštine i osobine koje tražimo:
• organizovanost i pedantnost;
• istrajnost i posvećenost poslu;
• sposobnost usmenog i pisanog izražavanja i komunikacije;
• poznavanje poslovne dokumentacije i osnova poslovne korespondencije;
• veština brzog kucanja;
• poznavanje rada na računaru – MS Office;
• znanje engleskog jezika (govorno i pisano).
Vrsta angažmana
Angažman je volonterski uz priliku za:
• Sticanjem značajnog poslovnog iskustva;
• Razvijanjem sopstvenih potencijala i veština;
• Mogućnost nastavka saradnje i zaposlenja.
Lokacija:
Radno mesto se nalazi u Beogradu.
Odabrani kandidati će biti kontaktirani, kako bi naknadno poslali svoj CV.