9 saveta za promociju događaja
Pixabay

Kad pripremate neki događaj značajan za vaš posao, svakako je korisno da ga promovišete nekoliko dana unapred. Međutim, društveni mediji pružaju jednostavne i praktične mogućnosti da sami učesnici skrenu pažnju na vaš prijem, žurku, konferenciju, i tako dalje.

Predstavljamo vam devet ideja kako da navedete učesnike da promovišu vaš brend i događaje koje organizujete, kako unapred, tako i u toku samog događaja.

1. Kreirajte interesantan sadržaj pogodan za deljenje na društvenim mrežama

Ako im pružite informativan sadržaj, učesnici će ga rado podeliti. Objavite informacije koje navode na razmišljanje pre događaja i zadobićete pažnju i iščekivanje publike. Ako u toku događaja objavite još zanimljivih i sadržajnih vesti, svi će hteti da ih podele na Tviteru.

2. Kad oni dele vaš sadržaj, vi delite poklone

Svako voli da dobije nešto besplatno na konferenciji (pogotovo ako je u pitanju poklon koji vredi zadržati, kao što je kvalitetna majica). Taj stav vam može pomoći ako zamolite učesnike da na društvenim mrežama podele sliku, informaciju o događaju itd. da bi dobili neki poklon. Ne zaboravite da im uzvratite tako što podelite njihov tvit, pomenete ih ili „lajkujete” njihov post.

3. Povežite se sa pojedincima

Povežite se sa pojedinim osobama iz publike, pre svega putem otvorenih društvenih mreža kao što je Tviter. Pred događaj promovišite tvitove usmerene na ljude koji prate vašu konferenciju i one koje vi pratite. Koristite takmičenja i poklone kao način da promovišete događaj i pokrenete konverzaciju o vama i vašem brendu.


U toku samog događaja, platforme kao što su HootSuite i TweetDeck mogu vam pomoći da pratite gde se spominje haštag vaše konferencije, uključite se u aktivne razgovore, povežete se sa novom publikom i podelite još vesti o tome šta vaša firma radi i šta se događa kod vas.

4. Poklonite nešto zanimljivo i jedinstveno

Uložite malo više novca u sitnice koje poklanjate publici i napravite nešto posebno za prvih 25 do 50 posetilaca. Zanimljivi pokloni u ograničenoj količini neće koštati previše, a zato će posetioci ceo dan dolaziti da traže te posebne poklončiće. Takođe, objavite na društvenim mrežama šta ćete deliti posetiocima, kako na profilu vezanom za događaj, tako i na vašem sopstvenom.

5. Priredite im iznenađenje

Osnova svega jeste da brend ili događaj imaju vrednost sami po sebi, ali pokušajte da to nadogradite iznenađenjem za publiku. Veliki deo sadržaja koji se deli na društvenim mrežama, putem imejla, i tako dalje, potiče od nekog iznenađenja.


Deli se pre svega ono što je novo. Ako je vest stara, korisnici društvenih mreža će pretpostaviti da njihovi prijatelji to možda već znaju, pa se neće potruditi da je podele. Ali, ako je novost za nas, pretpostavićemo da je novost i za druge, pa ćemo ih obavestiti da budu u toku.

6. Saopštite jasnu poruku

Saopštite učesnicima šta tačno želite da poručite, pa će oni vrlo verovatno prekopirati vaše reči. Pošto su već na vašoj strani, rado će informisati i druge. Možda samo ne znaju šta tačno da kažu, a ovako ćete im pomoći da se izraze.

7. Pokrenite publiku

Podstaknite učesnike da promovišu vaš događaj na društvenim medijima dok je u toku. Jedan odličan način bila bi nagradna igra u kojoj se nagrada dodeljuje na kraju događaja. Još jedna nova ideja je da učesnicima predstavite filter za Snapčet vezan za događaj, koji treba da koriste i podele da bi učestvovali u nagradnoj igri. Uvek isprobajte nešto novo i zanimljivo za društvene mreže.

8. Slika govori hiljadu reči

Događaj će uvek imati svoj haštag, ali trik je u tome da smislite haštag zabavan za publiku. Osmislite nešto što odražava suštinu događaja. Uz haštag neka ide slika koju učesnici mogu da preuzmu s Interneta i podele kad kupe ulaznice. U togu događaja, održavajte zanimanje za haštag tako što ćete ga uključiti u filter za Snapčet, pa da posetioci mogu da se pohvale selfijima i fotografijama sa događaja.

9. Blogujte uživo

Postoje brojni trikovi za privlačenje pažnje. Neki su vrlo skupi, a neki jeftini. Neki će uspeti, a neki ne. Ponekad je najbolje držati se najjednostavnijih, kao što je blog uživo sa događaja, koji može da bude veoma efektan kada se piše iskreno. Na primer, na godišnjoj konferenciji platforme Salesforce, upravo je blog uživo podstakao ne samo učesnike, nego i zainteresovane ljude koji nisu prisustvovali da prate dešavanja i novosti u vezi sa tim brendom.

Izvor: Small Business Trends