Novi trendovi u biznisu ove godine
Pixabay

Trendovi u biznisu u 2019. godini

Još jedna godina je počela, pružajući preduzetnicima priliku da razmisle o prošloj godini, sa svim njenim usponima i padovima, i da prave planove za narednu godinu sa tim lekcijama na umu. Naravno, poslovanje se ne odvija izolovano, a poslovni trendovi se stalno menjaju. Bilo da su promene u tehnologiji, marketingu, finansijama ili javnoj politici, preduzetnici moraju biti svesni svih tih spoljašnjih uticaja pored svojih internih operacija.

U tom cilju, Biznis Njuz Dejli je sastavio listu poslovnih trendova i predviđanja kako bi pomogao preduzećima da uspešno započnu 2019. godinu. Ovih 20 ključnih ideja verovatno će biti važni fokusi pri napredovanju i trebalo bi da budu na radaru svakog vlasnika malog preduzeća.

Pixabay
Pixabay

Prodaja i korisnička podrška

Preduzeća će se dodatno prilagoditi modernom kupcu. "Korisnici danas imaju više izbora nego ikada i pokazali su da će ih privući oni koji daju prednost brzoj, besprekornoj i personalizovanoj usluzi.  Bez obzira da li naručuju ručak, popravljaju automobil ili obavljaju finansijsku transakciju, to će važiti u svakom slučaju. U mojoj delatnosti finansijskih usluga, već smo videli velike kompanije koje su počele da zaostaju za manjim početnicima koji nude bolje korisničko iskustvo." - Bernardo Martinez, U.S. izvršni direktor u Funding Circle.

Tehnologija neće zameniti ljudski dodir. "Tehnologija stalno napreduje, a sa najnovijim i najvećim dostignućima iskušava svaku organizaciju, moramo imati na umu da veštačka inteligencija i prediktivna analitika neće zameniti ljude kada je u pitanju pružanje korisničkog iskustva. Iako veštačka inteligencija čeka neke velike mogućnosti… neće imati revolucionarni uticaj, barem u sledećoj godini. Veštačka inteligencijase zaista može smatrati „proširenom inteligencijom“, jer može osnažiti čoveka, dajući ljudima bolje informacije, bolji uvid i sposobnost za bolje obavljanje njihovih zaduženja. " - Kler Sporton, viši potpredsednik za inovacije u korisničkom iskustvu u Confirmit-u.

Iskreni odnosi nadmašuju tehnologiju. "Tehnologija upravlja našim životima više nego ikada, ali odnosi su ti koji pokreću poslovanje i trgovinu, tako da će ljudi naći više načina da se lično povežu kako bi izgradili poverenje i ojačali veze. Postarajte se da ponudite nekoliko načina da razgovarate sa klijentima i upoznate ih. Algoritmi mogu samo delimično da vas informišu o klijentu, ali odnosi pokreću transakcije. Koristite automatizaciju gde možete, ali ne ignorišite moć ličnog dodira." - Pejdž Arnof-Fen, osnivač i direktor kompanije Mavens & Moguls

Pixabay
Pixabay

Marketing i reklamiranje

Marketing će nastaviti da se personalizuje. "Marketing postaje sve ličniji, i ovaj trend će se nastaviti  u novoj godini. Slike deonica, generičke kampanje za negu ili nepersonalizovani pozivi na akciju neće više moći da ubede potrošače. Kako biste uspeli, moraćete da ponudite personalizovani sadržaj visoke vrednosti u svakom trenutku. " - Harison Don, direktor analitike u Satvi.

Korisničke recenzije će vladati. "Danas, recenzije kupaca utiču na više od 95 procenata onlajn klijenata pre nego što se odluče za kupovinu. Čak, više od 90 odsto ljudi odustaje od kupovine stvari na mreži koje nemaju nikakve kritike, dobre ili loše. Narednih godina ove recenzije kupaca će imati najveći uticaj na bilo koji biznis. Većina kompanija će otvoriti svoje forume za recenzije kako bi objavili mišljenja svojih kupaca, a što je najvažnije, brendovi će pokrenuti inovativne marketinške kampanje kroz te forume da bi uticali na njihovu ciljnu grupu. "- Andrej Vasilesku, izvršni direktor i stručnjak za digitalni marketing u kompaniji DontPaiFull

Pixabay
Pixabay

Novi izvori podataka o klijentima će pokrenuti nove strategije. "Uz nedavno predviđanje eMarketer-a da će potrošnja na oglase na mobilnim uređajima predstavljati skoro polovinu ukupne potrošnje na reklame u medijima u Americi do 2020. godine (što čini 113 milijardi dolara), očekujem da će ovaj neviđeni nivo potrošnje otkriti nove uvide [za trgovce], posebno trendove ponašanja potrošača i kako donose odluke o kupovini u pokretu. " -HariDjuherst, predsednik Blis-a.

Glasovna pretraga je konačnostigla. "Tehnologija za prepoznavanje glasa je nastavila da napreduje, i kao rezultat toga, popularnost glasovnih pretraga je povećana. Glasovno pretraživanje je popularno zbog njegove lakoće korišćenja i brzine. Takođe, pošto ljudi mogu da govore brže nego što mogu da kucaju, oni su u mogućnosti da brže izvrše glasovnu pretragu. Sa porastom popularnosti pametnih zvučnika, u 2019. godini, videćemo kako se povećava broj glasovnih pretraga. Ovo će preoblikovati optimizaciju za pretraživače, jer se pretraživanje prebacuje na konverzacijska i dugačkapitanja. " - Alek Membrilo, izvršni direktor Cardinal digital marketing-a


Izvor:  Business News Daily