Foto: Dogster
Prevela: Miljana Momčilović
„Sa toliko mnogo ljudi koji imaju pse umesto dece, proizvodi i servisi koji im pomažu da brinu o svojim četvoronožnim članovima porodice su u napretku za koji ne vidim da će se smanjiti u skorije vreme”, kaže Metju Ozborn, stručnjak iz oblasti izmeta ljubimaca i vlasnik Pooper Scooper Services.
Od 1994. godine, industrija kućnih ljubimaca je gotovo učetvorostručila prodaju. Prema American Pet Products, neprofitnom udruženju za trgovinu, Amerikanci su u 2015. godini potrošili 60 milijardi dolara na svoje kućne ljubimce. Predviđa se da će se u 2016. godini u prodaji videti povećanje od 3 milijarde dolara. Ako ste ljubitelj životinja koji čeka da započne sopstveni posao, ovu su devet pristupačnih ideja koje vam mogu biti korisne za taj početak. Ša(ns)pama nikad kraja!
1. Fotograf za kućne ljubimce
Oprema: digitalni foto aparat, pozadinsko platno za fotografisanje i osvetljenje, softver za editovanje (kao što je Adobe Photoshop), rezervni hard diskovi
Da li imate iskustva sa digitalnim SLR foto aparatom? Volite da se družite sa životinjama? Fotografisanje kućnh ljubimca bi mogao da bude pravi posao za vas.
Najvažnije kod osnivanja takvog posla je da se stvori upečatljiv, prepoznatljiv stil fotografije za ljubimce koji se sviđa ljubiteljima pasa, kaže Mark Mekvin, vlasnik phoDOGraphy-a, preduzeća sa sedištem u Njujorku, koje je specijalizovano za fotografisanje pasa u gradskom ambijentu. On dodaje da posao fotografa za pse zahteva mnogo strpljenja.
Kako možete da smanjite troškove? Fotografišite svoje modele van studija, što može biti zabavan način da ih uhvatite u jedinstvenoj okolini sa prirodnim svetlom ali to takođe predstavlja neke izazove u okolini koja je manje kontrolisana. Takođe, možete da koristite dom vlasnika kao okolinu. Drugi način da uštedite je da iznajmite opremu sa foto aparatom dok ne budete imali sredstva da je kupite.
Foto: 1017chuckfm
2. Pazitelj životinja
Oprema: računar
Osnivanje službe za čuvanje životinja traži malo početno ulaganje, ali vam treba akreditiv, kao na primer da ste imali ili da imate kućnog ljubimca, kao i drugo iskustvo vezano za kućne ljubimce, uključujući rad u maloprodajnoj radnji za kućne ljubimce, ambulanti za kućne ljubimce ili drugi rad vezan za životinje. Treba takođe da budete u stanju da izgradite akreditiv „poverenja”, koji je ponekad poznat kao „osiguranje iskrenosti”.
Vlasnici se obično odnose prema svojim kućnim ljubimcima kao prema deci, zato se združite sa dragocenim kućnim ljubimcem vašeg klijenta tako što ćete ponuditi kratak ali važan „sastanak upoznavanja” i sa vašim klijentom i sa ljubimcem kako biste se upoznali i rezgovarali o uslovima i potrebama ljubimca.
Razmotrite koje usluge ćete pružati tako što ćete istražiti koje usluge pružaju drugi ljudi koji čuvaju kućne ljubimce, kao što su ostajanje preko noći i/ili privatne šetnje pasa nasuprot ne-privatnim uslugama (kao što je šetnja više pasa odjednom); plus, smislite sopstvene uslove da biste zaštitili svoj posao, kao što su uslovi otkazivanja i plaćanja i koji sistem upravljanja ćete koristiti da zabeležite informacije vašeg klijenta i da pratite svoj raspored čuvanja kućnih ljubimaca.
3. Služba za poklon korpe za kućne ljubimce
Oprema: korpe, troškovi dostave, ukrasne trake i mašne za pakovanje
Nalaženje pogodnog kutka je najbolji način da započnete posao sa poklon korpama. I ako volite životinje, zašto ne biste napravili poklon korpu za kućne ljubimce?
Da li ćete se fokusirati na domaće ukusne poslastice za brahicefalične pse (sa ravnim licima, kao što su francuski buldozi i mopsi) koji imaju osetljive stomake? Ili početni set za štence, pun bezbednih igračaka i užine za pse, kao i brošuru koja sadrži 10 važnih saveta za dresuru? Da li će vaša korpa biti puna finih stvarčica za četkanje pasa?
Jedna firma koja je profitirala od ove ideje je Bark & Co. putem svog proizvoda BarkBox. BarkBox je služba sa mesečnom pretplatom koja svakog meseca šalje pseće poslastice vlasnicima pasa. „Jedan od razloga što mnogi početnici u ovoj industriji propadnu je taj što se ponašaju kao ljudi a ne kao psi”, rekao je Henrik Verderlin, suosnivač firme Bark & Co. „Mi smo od prvog dana sagradili BarkBox sa psećim vrednostima kao zaraznim optimizmom. Mi se uvek trudimo da udovoljimo i da ne budemo previše ozbiljni”.
Pokušajte da smanjite troškove reklamiranjem putem društvenih mreža. BarkBox koristi svoje mušterije na društvenim mrežama da reklamira svoj brend. „Probajte da pitate na Twitteru „da li treba da kupim BarkBox?” i videćete da naše neverovatne mušterije obavljaju brendiranje umesto nas”, kaže Verdelin.
Foto: Puplife
4. Dizajner odeće i modnih detalja za kućne ljubimce
Oprema: tkanine, oprema za šivenje i materijali za dostavu i pakovanje
Moda za mace. Firmirani duksići za pse. Preduzetničke mogućnosti za odevanje kućnih ljubimaca su raznolike. „Kaputi i pižame su glavna potpora, kao i kostimi za Noć veštica i zabavna praznična garderoba”, kaže Madalena Pereli, vlasnica radnje sa odećom za kućne ljubimce Diamond Collar u Bruklinu. Kako kaže Perelijeva, ovaj posao je naročito koristan za male životinje. „Njima je potrebna zaštita od hladnoće zimi, ali i leti zbog klima uređaja”, kaže ona, tako da postoji ogromno tržište usmereno na manje životinje.
Za ideje o tome kako da pametno prodajete svoje stvarčice za kućne ljubimce, pogledajte Lucy & Co, onlajn radnju koja je specijalizovana za klasičnu odeću tipičnu za pse, kao što su perjani prsluci za pse i duksevi sa kapuljačom. Radnja koristi Instagram, Facebook i Pinterest da se pohvali svojom preslatkom garderobom.
U narednom tekstu ćete otkriti još neke ideje kako možete da pretvorite svoju ljubav prema ljubimcima u posao.
Izvor: Entrepreneur
Miljana je sasvim obična devojka, zaljubljenik u ljude, životinje i cveće.