Ručna izrada: Unapredite svoj biznis!
Pixabay

Sedam brzih ideja za vaše malo preduzeće

1. Ispitajte svoje klijente

Pitajte svoje klijente šta vole, a šta im ne odgovara u vašim uslugama. Imaju li svoj omiljeni proizvod? Koje su bolne tačke? Šta bi hteli da vide kod vas 2017. godine? Možete da koristite Survey Monkey (besplatno je) da postavite 10 pitanja. Smislite jedno pitanje u minuti i gotovi ste za 10 minuta.

2. Podelite rezultate istraživanja
Čim dobijete povratnu informaciju od svojih klijenata, razmotrite je, a zatim posvetite oko 10 minuta da je podelite, a možda ćete tako da dobijete i još neku. Postavite kratak sažetak rezultata na svoj blog i u bilten, pa tražite objašnjenje bilo kakvih tačaka koje želite da razjasnite i popravite. Vaši klijenti će da cene što ih slušate i verovatno ćete dobiti još više povratnih informacija od ljudi koji žele nešto da dodaju uz svoje prethodno mišljenje, pa od onih koji su propustili prvi zahtev za njihovo mišljenje.

3. Zahtevajte povratne informacije od svojih klijenata i kolega

Pitajte svoje klijente i kolege da podele svoje iskreno mišljenje o vama i proizvodima koje im nudite. Posvetite 10 minuta da napravite nacrt imejla sa zahtevom. Prilagodite ga tako da bude ličan. Trebalo bi da pošaljete 15-20 zahteva u otprilike 10 minuta.

4. Dodajte povratne informacije na svoje sajtove
Čim dobijete nazad svoje povratne informacije, razmestite ih po svojim sajtovima. Neke će biti primerenije za određene delove vašeg sajta, neke za neke druge. Posvetite 10 minuta i dodajte ih što više možete, zatim odvojite još jedno 10 minuta da kasnije dodate po volji još više povratnih informacija. Takođe možete od njih da kreirate grafiku i objavite ih na Instagramu, Facebooku, itd.-preduzetnistvo.gif

5. Sredite vašu naslovnu fotografiju radi doslednog brendovanja

Bacite pogled na svoju najpopularniju društvenu mrežu i sredite vašu naslovnu fotografiju kako bi odlično prezentovala vašu marku. Trebalo bi da ljudi bez problema prelaze iz jedne društvene mreže na drugu i vide jasno i dosledno brendovanje. Kada imate koncept u glavi, ne bi vam trebalo više od 10 minuta da sve osmislite i postavite na sajt ako se razumete u grafiku. Ako nemate, vašem dizajneru će biti potrebno manje od 10 minuta da ih osmisli prema vašem ukusu.

6. Povežite svoje pratioce

Ako je većina vaših pratilaca na Facebooku, ali hteli biste ih takođe na Twitteru, uverite se da vaši obožavaoci znaju kako da vas nađu tamo i obratno. Isto uradite sa Snapchatom ili Instagramom. Neće svi pratioci da vas slede na obe mreže, no neki hoće. Osim toga, ljudi imaju tendenciju da skaču sa jednog naloga na drugi, pa se uverite da vas mogu naći gde god da pogledaju. Dajte im različite mogućnosti i dozvolite do donesu odluku.

7. Iskoristite svoje najpopularnije objave na blogu
Iskoristite svoj omiljeni alat za uređivanje društvenih medija (HootSuite, recimo) i uredite tvitove svojih najpopularnijih objava tako da bi se regularno šerovale na Twitteru. Potrošite pet minuta da izaberete 10 objava, a zatim iskoristite sledećih pet minuta da uredite tvitove. Vaši obožavaoci i pratioci će imati dostup sadržaju na vašem sajtu koji moguće da dosad nikad nisu videli, a vi ćete postići bolju sliku na osnovu rada koji ste prethodno radili. To se zove poluga i toga vam treba, pa što više, to bolje.


Izvor: Small business trends