Delite video uz pomoć nove aplikacije za razmenu poruka na YouTube-u
Osoblju YouTube-a je poznato da ljudi već razgovaraju o video klipovima sa YouTube-a putem drugih platformi, stoga je aplikacija za razmenu poruka idealno osmišljena kako bi korisnici mogli da čuvaju svoje razgovore na jednom mestu. Ovo nazivaju ,,domaćim deljenjem" zato što korisnici mogu da dele video klipove u okviru aplikacije i čak pozivaju prijatelje u započete razgovore.
Aplikacija je, za sada, dostupna svega nekolicini odabranih pojedinaca, koji su onda u mogućnosti da prošire mrežu među svojim prijateljima tako što će ih dodavati u razgovore. Prijatelji mogu da razgovaraju o video klipovima koje su podelili unutar aplikacije, a mogu i da nastavljaju komunikaciju tako što će podeliti još klipova u razgovor.
Razgovori se nalaze u novoj kartici u okviru aplikacije, a korisnici su uvek u prilici da se vrate tamo gde su stali i u isto vreme izlaze iz razgovora i ulaze u njega. Ako sve prođe kako treba, ova funkcija će se onda naći u sastavu ažurirane aplikacije u budućnosti.
Uz ovu aplikaciju nema potrebe za menjanjem platformi
Kako navodi magazin Wired, direktorka upravljanja proizvodima za YouTube Šimrit Ben-Jejr tvrdi da je dodatak o domaćem deljenju nastao nakon što su članovi njenog tima pretpostavili da će osavremenjeni način deljenja video klipova sa YouTube-a dovesti do učestalijeg deljenja, što je upravo ono što kompanija želi.
Do sada su ljudi kopirali linkove sa YouTube-a i prenosili ih na druge aplikacije za razmenu poruka, kao što su WhatsApp, Snapchat i Facebook Messenger.
Ideja je da se posredstvom nove aplikacije za razmenu poruka na YouTube-u zaobiđe prebacivanje sa jedne na drugu platformu pri komunikaciji, a kompanije će na YouTube-u sad moći da emituju svoje reklame naočigled više od milijardu ljudi koji prate video klipove putem ove platforme.
Prošle godine, Facebook Messenger je skinuo YouTube sa druge pozicije na listi najpopularnijih aplikacija u Sjedinjenim Državama. Neke kompanije, kao što je Staples, takođe koriste uslugu ćaskanja na Facebook Messenger-u kako bi klijentima ponudile uslugu u realnom vremenu, kao i personalizovano ažuriranje.
Ako se aplikacija za razmenu poruka pokaže kao uspešna, predstavnici YouTube-a će ponovo dokazati da su dostojni rivali i da svakako imaju čime da privuku mušterije.
Izvor: Small Business Trends