Foto: Pixabay
Prevela: Milica Dragićević
Potrebni su vam oni koji gledaju na izazove kao na poslovne prilike. Umesto što gledaju na vrata koja se zatvaraju zbog određenog problema, oni gledaju na vrata koja se otvaraju. Trebaju vam pojedinci koji dele s vama istu strast ka poslu, ali strast usmerenu na svoju stručnu oblast. Takvi ljudi pažnju usmeravaju na svoj uspeh, ali i na uspeh firme kao celine. Kad su oko vas pasionirani timski igrači sličnog razmišljanja, nema potrebe da ih pojedinačno nadgledate. Njima verujete da sami mogu voditi svoje projekte i ne morate ih budno pratiti jer znate da oni žele da uspeju isto koliko i vi.
Trebaju vam pojedinci čija se vizija poklapa s vizijom firme. Bitno je da se kandidati upoznaju s ostatkom tima tako da tim može da da svoje mišljenje da li kandidat odgovara ili ne. Ako se svi članovi tima slože da se kandidat može uklopiti u vašu šemu rada, onda nema problema. Ako se neko od članova ne slaže s izborom, treba detaljnije ispitati zašto ta osoba smatra da kandidat nije dobar. Firma je skup ljudi koji rade zajedno kako bi ostvarili zajednički cilj. Zato treba zaposliti ljude koji mogu uspešno da rade s ostalim zaposlenima.
Važno je da zaposleni ne trče pred rudu. Kad gradite firmu, to je isto kao kad vozite putem s puno krivina, skretanja i raskrsnica. Trebaju vam ljudi koji vole takav put i koji prihvataju promene – ljudi koji gledaju napred, a ne oni koji vide samo ono što im je ispred nosa.
Iako je potrebno naći ljude s određenim stepenom iskustva, iskustvo ne treba da bude presudno. Kandidat koji deli s vama istu strast, isti pogled na poslovanje i vrednosti bolji je umesto svega toga ima bogato iskustvo. Iskustvom se može trenutno završiti posao, ali ista strast, isti pogled na poslovanje i vrednosti podići će firmu na viši nivo i napraviti veliku razliku između nje i ostalih firmi na tržištu.
Foto: Pixabay
U timu vam trebaju ljudi koji konstantno stvaraju nešto novo, daju nove ideje i imaju pozitivan stav. Oni su ti koji će promeniti status kvo i koji se ne plaše da rizikuju. Trebaju vam kandidati koji poštuju tuđa mišljenja. Oni koji prihvataju i komplimente i kritike i koji stalno rade na tome da otklone slabe karike i da unaprede firmu. Potrebni su vam ljudi koji prihvate žalbu kupca ili kritiku članova tima i pretvore je u nešto mnogo bolje od onog što ste na početku imali. Na taj način su svi prisutni – kupci, poslovni partneri i članovi tima – uključeni u proces rada.
Izvor: Fortune
Milica je zaljubljenik u engleski jezik i književnost koja smatra da je svaki novi prevod dokaz da jezik ne sme biti prepreka ka širenju novih vidika.