Odgovornosti i zaduženja
- Sprovođenje procesa selekcije i regrutacije;
- Raspisivanje konkursa za radno mesto;
- Administrativni poslovi;
- Rad i komunikacija sa klijentima;
- Briga o međuljudskim odnosima zaposlenih;
- Sprovođenje obuke;
- Osmišljavanje i sprovođenje novih pravila i procedura za kvalitetniji rad;
- Vođenje računa o poštovanju politike kompanije.
Veštine i osobine koje tražimo
- Znanje engleskog jezika (govorno i pisano);
- Izražene sposobnosti za dobro verbalno i pismeno izražavanje;
- Afinitet ka aktivnom slušanju;
- Sposobnost dobre procene karaktera, taktičnost i samopouzdanje;
- Razvijene pregovaračke sposobnosti;
- Vrhunske veštine komunikacije i razvijena savetodavna uloga;
- Posedovanje ličnog kredibiliteta, integriteta i pristupačnosti;
- Sposobnost za analizu, tumačenje i objašnjavanje administrativnih procedura;
- Orijentisanost ka ciljevima.
Lokacija
Radno mesto se nalazi u Beogradu.
Zainteresovani kandidati mogu popuniti sledeći formular. Odabrani kandidati će biti kontaktirani, kako bi naknadno poslali svoj CV.
Podelite korisne informacije ili konkurse sa nama. Pišite nam na [email protected] .