13 internet marketinških ideja za Noć veštica

Foto: Pixabay

Prevela: Katarina Lazić

1. Dizajnirajte tematski logo za Noć veštica

Vaš logo uvek treba da bude prepoznatljiv simbol, koji predstavlja vaš brend. Ipak, u danima i nedeljama do Noći veštica možete mu dodati malo prazničnog raskoša sa elementima poput bundeva, slepih miševa, ukletih kuća ili drugih popularnih odličja Noći veštica. Na taj način možete da iskažete praznični duh, i dalje čuvajući osnovne elemente dizajna svog logotipa.

Gugl (Google), naravno, kreira specijalne logotipe za mnoge praznike, uključujući Noć veštica. Ova slika je samo jedan primer toga kako brendovi mogu da ukomponuju neke elemente Noći veštica, a održe svoj logo prepoznatljivim.

google_halloween.jpg

Foto: Small Business Trends

2. Osmislite tematski favikon

Osim toga, možete da dodate neke elemente Noći veštica svom favikonu, odnosno maloj ikoni koja se pojavljuje pored vaše internet adrese, u polju pretraživača. Na sličan način možete da sezonski menjate izgled svog logotipa. Ipak, moraćete znatno da pojednostavite dizajn, jer ne raspolažete velikim prostorom za rad.

3. Dodajte jezive elemente dizajnu svoje internet prodavnice

Takođe, možete dodati nešto raskoši Noći veštica svojoj internet prodavnici. Uz nekoliko jednostavnih dizajnerskih elemenata, poput jezivih fontova, paukovih mreža u uglovima slika ili čak animiranih funkcija, internet kupcima ćete staviti do znanja da je vaša kompanija u prazničnom duhu.

4. Napravite fantastične pogodbe povodom Noći veštica

Uz pomoć imejl biltena možete takođe pokazati kupcima svoj praznični duh. Obavestite ih o bilo kakvim promocijama koje pravite povodom Noći veštica i uključite ekskluzivni kod kupona ili ponude popusta, kako biste ih naveli da kupe vaše proizvode ili posete vaše preduzeće tokom praznika.

background_with_two_pumpkins_for_halloween_disco.jpg

Foto: Freepik

5. Organizujte takmičenje za Noć veštica na Fejsbuku

Postoji pregršt mogućnosti da vaše preduzeće iskoristi Noć veštica kao opravdanje za angažovanje kupaca na društvenim mrežama. Na Fejsbuku možete da organizujete takmičenje u kom ćete podstaći kupce da pošalju fotografije stvari kao što su kostimi, ukrašene bundeve ili čak tematske namirnice za Noć veštica. Možete da ponudite poklon ili kod popusta pobednicima, da bi što više ljudi učestvovalo.

Kompanija Petsmart je prošle godine iskoristila ovu ideju, sa fotografskim konkursom Monster Cute. Kupci su mogli da pošalju fotografije svojih ljubimaca u kostimima, a na osnovu glasova prijatelja, osvajali su novčane nagrade.

6. Ponudite popust za Noć veštica ako kupci pošalju fotografije u kostimima

Možete, takođe, da ponudite kod popusta ili sličnu ponudu kupcima koji pokažu svoj praznični duh. Možete da im omogućite da pošalju fotografije putem vašeg sajta ili društvenih mreža i potom im možete poslati ekskluzivni kod u zamenu. Na ovaj način podstičete zainteresovanost za vaš brend i povećava verovatnoću da će kupovati kod vas tokom praznične sezone.

2d274906947375_dog8_streams_desktop_medium_d961d.jpg

Foto: Today.com

7. Napravite hešteg za Noć veštica

Preko društvenih mreža možete da podstaknete ljude da se uključe korišćenjem sezonskog heštega. Osmislite nešto što ima veze sa Noći veštica, ali i vašim brendom. Tako ga možete koristiti za praćenje društvenih sadržaja koje sledbenici žele da podele sa vama, a možete iste čak koristiti u svojim promocijama.

8. Ispričajte strašnu priču

Ljudi vole da ih prođe jeza. Možete da uslišite tu potrebu jednostavnom objavom na blogu ili pričom u vezi sa Noći veštica, koju mogu preuzeti sa interneta. Vaša priča može da bude zaista zastrašujuća i ujedno smešna. Možda ćete moći na neki način da povežete priču sa svojim poslom ili industrijom. Međutim, ako veza nije direktna, i dalje možete da zabavite svoju publiku, kako bi imala pozitivnu interakciju sa vašim brendom i imala razlog da poseti vaš sajt svake Noći veštica.

9. Okačite strašni video snimak na Jutjub (YouTube)

Jutjub i druge internet video platforme, takođe, pružaju jedinstvene mogućnosti za promociju Noći veštica. S obzirom na to da ljudi vole dobre strašne priče, možete da napravite kratak snimak strašne smisalice ili nešto poput toga.

Ford (Ford) je ovo uradio pre nekoliko godina, sa snimkom ukletog automobila u perionici. Na snimku su prikazana stvarna Ford vozila, ali uz neke jezive slike i smešnu podvalu.

_event_management.gif

10. Dajte svojim proizvodima jezive nazive

Kada je reč o nazivima vaših proizvoda, možete da budete kreativni, dodajući im malo prazničnog duha Noći veštica. Na primer, ako imate crvene proizvode u svojoj internet radnji, možete im na jedan dan promeniti ime u „krv crvena”. Zbog malih promena poput ove vaša prodavnica može delovati zaista praznično.

11. Organizujte virtuelni događaj „trik ili poslastica”

Možete se takođe udružiti sa drugim kompanijama, da bi ljudi kupovali, a možete i deliti besplatne poklone, kao deo internet promocije igre „trik ili poslastica”. Možete da promovišete i druga preduzeća preko svoje imejl liste i sledbenika na društvenim mrežama i zamolite ih da urade isto za vas. Zatim napravite grafikon ili druge promotivne materijale, da biste uputili kupce u to šta im koja prodavnica ili kompanija poklanja za Noć veštica.

Trick_or_Treat.jpg

Foto: Art And Response

12. Dajte poklončiće za svaku kupovinu

Čak iako ne možete da organizujete zvanični događaj „trik ili poslastica”, još uvek možete da ostanete u prazničnom duhu, tako što ćete poklanjati male poslastice ili tematske darove uz svaku kupovinu oko ili za Noć veštica. Čak i da ih to zapravo ne navede na kupovinu tog dana, ako pronađu dodatnu sitnicu u svojoj kesi, veće su šanse da će se setiti iskustva pogodne kupovine kod vas.

13. Dodajte elemente uklete kuće svojoj prodavnici i podelite snimke uživo preko interneta

Za sam kraj, nijedna Noć veštica ne bi bila potpuna bez uklete kuće. Ne morate previše da se pomučite, ali uz nekoliko jezivih detalja i ukrasa u vašoj prodavnici ili možda nekoliko smicalica od kojih će vaše mušterije skočiti od straha, praznični duh je zagarantovan. Možete ovo iskustvo podeliti sa svojim kupcima i preko interneta, uživo ili kroz video snimak.


Izvor: Small Business Trends


Katarina je kolaž umetnosti i nauke.