Tweet

Како написати добар ПР чланак?

Имате фирму која тржишту има шта да понуди, ипак, још увек није на том ступњу да може себи у континуитету приуштити плаћену рекламу. Предлажемо да размислите о ПР чланку. Често се дешава да се и овакви чланци плаћају, али и ако нисте платили да били објављени, свакако нису потпуно бесплатни, макар у погледу утрошеног времена за његово настајање.

Да бисте написали класичан ПР чланак, не морате бити вишегодишњи ПР маг, уколико јесте, одлично, али за већину, класичан чланак пружа основне информације које би биле потребне читаоцу. Ипак, размислите зашто би неког занимало да прочита чланак о неком вашем достигнућу?!

Да би чланак био успешан покушајте да од њега направите причу која би била занимљива сваком читаоцу. Подразумева се да прича треба да буде вези са вашим послом, робом, услугом, наградом, за коју желите да се чује.

На пример: производите и продајете дијететски производ. Не будите лењи, ставите на папир који су све састојци Вашег производа. Зароните у чаробан свет интернета и покрените истраживање, шта еминентне светске институције кажу о појединачним саставима вашег производа. Да ли постоје коментари који указују како реагују једни са другима. Да ли постоји препорука неке светске институције о конзумирању тих састојака, да ли је урађено неко истраживање које је показало екстремно позитивне утицаје састојака које користите. У којим се све производима с налазе ти састојци.

Под условом да је производ заиста добар, ово би Вам већ било довољно информација. Напишите текст о закључцима које су донеле еминентне институције и на крају текста напишите у којим се све производима на нашем тржишту налазе ти састојци а себе елегантно нагласите. Обично то радите тако што свој производ наведете први или у издвојеној реченици а након ње да уследи реченица са осталим производима. Уколико се ради о супстаници која се налази и у воћу или поврћу наведите их, па у наредној реченици наведите да се могу наћи и у том и том производу.

Ово није гаранција да ће чланак бити објављен, али уколико је довољно интересантан и даје довољно информација, велика је вероватноћа да ће се ваш чланак наћи у неком медију. Ако је чланак јако интересантан, знајте да ће и други пренети ту вест. И на крају, не заборавите, ПР чланци морају бити садржајни али никако преопширни!

Tweet
Коментари

ВЕСТИ