Tweet

Kako napisati dobar PR članak?

Imate firmu koja tržištu ima šta da ponudi, ipak, još uvek nije na tom stupnju da može sebi u kontinuitetu priuštiti plaćenu reklamu. Predlažemo da razmislite o PR članku. Često se dešava da se i ovakvi članci plaćaju, ali i ako niste platili da bili objavljeni, svakako nisu potpuno besplatni, makar u pogledu utrošenog vremena za njegovo nastajanje.

Da biste napisali klasičan PR članak, ne morate biti višegodišnji PR mag, ukoliko jeste, odlično, ali za većinu, klasičan članak pruža osnovne informacije koje bi bile potrebne čitaocu. Ipak, razmislite zašto bi nekog zanimalo da pročita članak o nekom vašem dostignuću?!

Da bi članak bio uspešan pokušajte da od njega napravite priču koja bi bila zanimljiva svakom čitaocu. Podrazumeva se da priča treba da bude vezi sa vašim poslom, robom, uslugom, nagradom, za koju želite da se čuje.

Na primer: proizvodite i prodajete dijetetski proizvod. Ne budite lenji, stavite na papir koji su sve sastojci Vašeg proizvoda. Zaronite u čaroban svet interneta i pokrenite istraživanje, šta eminentne svetske institucije kažu o pojedinačnim sastavima vašeg proizvoda. Da li postoje komentari koji ukazuju kako reaguju jedni sa drugima. Da li postoji preporuka neke svetske institucije o konzumiranju tih sastojaka, da li je urađeno neko istraživanje koje je pokazalo ekstremno pozitivne uticaje sastojaka koje koristite. U kojim se sve proizvodima s nalaze ti sastojci.

Pod uslovom da je proizvod zaista dobar, ovo bi Vam već bilo dovoljno informacija. Napišite tekst o zaključcima koje su donele eminentne institucije i na kraju teksta napišite u kojim se sve proizvodima na našem tržištu nalaze ti sastojci a sebe elegantno naglasite. Obično to radite tako što svoj proizvod navedete prvi ili u izdvojenoj rečenici a nakon nje da usledi rečenica sa ostalim proizvodima. Ukoliko se radi o supstanici koja se nalazi i u voću ili povrću navedite ih, pa u narednoj rečenici navedite da se mogu naći i u tom i tom proizvodu.

Ovo nije garancija da će članak biti objavljen, ali ukoliko je dovoljno interesantan i daje dovoljno informacija, velika je verovatnoća da će se vaš članak naći u nekom mediju. Ako je članak jako interesantan, znajte da će i drugi preneti tu vest. I na kraju, ne zaboravite, PR članci moraju biti sadržajni ali nikako preopširni!

Tweet
Komentari

VESTI