Славне личности нису једине које користе вештине маркетинга како би изградиле успешну репутацију. Ово је област којој се баве сви они који граде успешну каријеру, било да имају сопствени бизнис или граде каријеру у некој великој компанији.
Можда делује банално, али није на одмет да се понекад подсетимо да све што чинимо или не чинимо утиче на наш развој. Све оно што је корисно за развој неког бренда (производа или услуге) није на одмет ни за Селф маркетинг. Свакако, бесмислено би било улагати новац како бисмо правили кампање којима ћемо људе упознати са нашим савршенством, ипак, није на одмет истаћи наше врлине.
Истицање врлина је врло деликатна ствар. Ако их немамо а истичемо их лако можемо упасти у замку да ми постанемо једини који верују у наш маркетинг пројекат. Морамо бити реални и самокритични, морамо се редовно едукаовати и усавршавати и бити довољно мудри да наше врлине истакнемо у правом часу.
Није нужно да Селф маркетинг изгледа тако што Ви вербално морате истаћи врлине, постројите своје колеге и надређене и рећи им: Ја сам овог месеца урадио то и то, моји резултати су бољи за 20% и ја желим Ваше признање за свој рад. Никако! Постоје ситуације, а када на њих обраћамо пажњу су још чешће, у којима можемо направити ситуацију у којој ћемо дозволити другима да сами истакну наше врлине. Тада немојте бити лажно скромни! Реците да је то резултат Вашег великог рада и труда! Али немојте ни претеривати!
Умереност је кључ, а ако је праћена са константним усавршавањем, поштовањем бонтона, и сигурношћу у себе и свој рад, сигурни смо да ће Ваш селф маркетинг бити веома успешан.
Коментари