Miloš Jovanović je direktor firme „Feron”, suosnivač onlajn akademije „Kampster”, osnivač i CEO u kompaniji „Milos Communication”, jedan je od osnivača iSerbie, predsednik odbora Grupacije agencija za zapošljavanje pri Privrednoj komori Srbije i član Republičkog saveta za zapošljavanje. Ove godine je dobio nagradu „40 under 40”, koja se dodeljuje uspešnim ljudima u biznisu starosti do 40 godina. Tom prilikom, Miloš je govorio za portal iSerbia o osvojenoj nagradi, koja je tajna uspešnosti u Srbiji i dao savet mladima, koji razmišljaju o tome da pokrenu sopstveni biznis.
Savetodavni odbor Business Elite 40 under 40 Awards-a se sastoji od uglednih i iskusnih pojedinaca iz celog sveta, lidera u svojim industijama, profesijama i zajednicama. Odbor se sastaje svake godine, kako bi među nominovanima odabrali 40 najboljih kandidata. Uslovi su da kandidati budu mlađi od 40 godina, da moraju raditi na liderskoj poziciji u bilo kojoj organizaciji iz privatnog, javnog ili neprofitnog sektora, kao i da rade u kompaniji sa sedištem u Evropi ili Severnoj Americi.
„Evaluacija kandidata vršena je na osnovu velikog broja kriterijuma. Neki od važnijih bili su koliko je dugo osoba u poslu, koju poziciju ima, koliki su prihodi kompanije, koliki je tim, da li je posao lokalnog ili međunarodnog karaktera, koja je indrustrija u pitanju, ali i kakav potencijal članovi borda vide u tom poslu”, kaže Jovanović za iSerbia.
Miloš je dodao da nikada ranije nije razmišljao o bavljenju poslom sa ciljem da u nekom trenutku dobije nagradu.
„Nagrade su zaista lepa stvar. Podsete vas da to što radite i u šta verujete ima smisla i da i drugi veruju u vas. Ipak, moj glavni pokretač u svakom poslu koji radim je to što zaista verujem u projekte koje pokrećem.”
Vrlo često možemo čuti u svom okruženju da je veoma teško biti uspešan i istrajan u svom poslu u Srbiji. Miloš smatra da svako tržište ima svojih prednosti i mana, pa tako i tržište Srbije. Kako objašnjava, i pored svih prednosti i mana, ukoliko nismo dovoljno odlučni i posvećeni, ni sve prednosti ovog sveta vam ne mogu pomoći da uspemo i obrnuto.
„Ukoliko zaista date svoj maksimum i pametno radite, manjkavosti tržišta neće biti presudne za uspeh u poslu kojim se bavite”, zaključuje.
Jovanović naglašava da ima dosta stvari koje mlad čovek treba da zna da bi bio uspešan u poslu. „Ipak, po mom mišljenju najvažniji saveti su da se ne plaše da probaju, da ne potroše previše vremena na izradu proizvoda ili usluge, već da u što kraćem mogućem vremenu dobiju tržišnu validaciju svoje ideje i da budu spremni da ako ideja uspe, da zatraže pomoć potencijalnih partnera ili mentora, jer niko ne može da zna apsolutno sve što je potrebno za uspešan rast i razvoj.”
Čestitamo Milošu na osvojenoj nagradi i želimo mu mnogo uspeha u daljem radu!