Žene: Preduzetnice - Zajedno na raskrsnici
pixabay

Kako IT industrija može pomoći razvoj i širenje biznisa jedne preduzetnice? Kako iskoristiti društvene mreže u svoju korist? Kako voditi svoj biznis online i biti uspešan u tome? Kako iskoristiti prednost mešovitih timova (bilo da je to mešovit tim muško-žensko, stariji-mlađi, IT ekspert-marketing ekspert itd)?


Odgovor na ova pitanja daće učesnice panela: Jelena Ševarac, Irena Avramović, Aleksandra Đurašić Todorović i Jovana Kostić.


Jelena Ševarac je preduzetnica sa 15 godina iskustva u IT biznisu, i pionir je u uvođenju elektronske trgovine u Srbiji. Sa 22 godine je napravila prvu Internet prodavnicu knjiga u Srbiji, a sa 24 godine prvi kataloški sajt tehničkih uređaja. Radila je kao menadžer najvećih regionalnih e-komerc projekata i bila je osnivač i direktor firme „Net Link Solutions". Danas se bavi konsaltingom u oblasti e-trgovine, razvoja poslovanja na Internetu i preduzetništva u okviru firme „Smart4Net" čiji je osnivač direktor. Posebno je zainteresovana za razvoj ženskog preduzetništva. Osnivač je i biznis developer u startup-u u oblasti veštačke inteligencije „Deep Netts", i menadžer projekta za primenu veštačke inteligencije u ranoj detekciji i prevenciji razvojnih poteškoća kod dece.


impact hub
impact hub

Irena Avramović je diplomirani defektolog-logoped. Kliničko iskustvo je stekla u Domu zdravlja Zemun i Domu zdravlja Mladenovac, na poslovima logopeda gde je sprovodila dijagnostički i rehabilitacioni tretman dece sa različitom govorno-jezičkom patologijom, ali i stimulaciju kognitivnih sposobnosti dece sa posebnim potrebama. Deo je tima sa doc. dr sci Jasminom Vuksanović, evropskog programa kooperacije COST akcije IS0804, koja se odnosi na ispitivanje usvajanja jezika i jezičke kompetencije dece u multiligvalnim sredinama. Od 2011 godine radi kao istraživač u okviru nacionalnog naučno istraživačkog projekta,


Jovana Kostić je preduzetica i vlasnica medijske agencije „GO Hektik".


Aleksandra Đurašić Todorović se bavi marketingom, PR-om i preduzetništvom. Nakon rada u Beogradu i Dubaiju u marketingu u kozmetičkoj industriji, odlučila je da se okrene izradi prirodne kozmetike i uplovi u preduzetničke vode. Osnovala je dva kozmetička brenda: „Altego Cosmetics" i „Beauty Bar lotions & potions start up", gde uklapa svoje znanje iz marketinške industrije sa izradom prirodne kozmetike.


Panel je otvoren za sve, ali je prijava obavezna.