Opšte informacije
U saradnji sa Ministarstvom rada, zapošljavanja i socijalne politike i Ministarstvom unutrašnjih poslova Srbije, GIZ SPPHT projekat organizuje nagradni konkurs plakata grafičkog dizajna na temu “Ono što Srbija ne vidi”, povodom obeležavanja Evropskog dana borbe protiv trgovine ljudima u Srbiji. Ovim konkursom se započinje dvogodišnja kampanju kojom će se promovisati projektne aktivnosti.
Svrha konkursa jeste podizanje svesti o postojećim oblicima trgovine ljudima u Srbiji, kako bi se privukla pažnja javnosti i prenela poruka da i u Srbiji postoji veliki problem trgovine ljudima jer da ljudi u Srbiji nisu dovoljno upoznati sa opasnostima koje vrebaju iza atraktivnih ponuda za posao, a isto tako nemaju dovoljno informacija kako da izbegnu rizične situacije tokom putovanja u inostranstvo.
Cilj je da učesnici konkursa na najbolji način predstave „Ono što Srbija ne vidi“, da saznaju više o ovom problemu i da ga kroz svoje radove približe javnosti, da je nauče kako da prepozna sve vidove trgovine ljudima i da se društveno angažuje u borbi protiv ovog vida organizovanog kriminala.
Radovi mogu da obuhvataju jednu ili više predloženih tema:
•Prosjačenje i deca koja žive ili rade na ulici
•seksualna eksploatacija,
•radna eksploatacija,
•prinudno sklapanje brakova,
•prinuda na izvršenje krivičnih dela,
•rizici da postanete žtrva trgovine ljudima vrebaju na putovanjima u inostranstvo i oglasima za posao.
Smernice i pravila
•Prilikom izrade plakata možete se koristiti bilo kojim grafičkim elementima, tipografijom, infografikom, ilustracijom, simbolima i bojama. Možete uključiti i tekstualni natpis, slogan ili bilo koji element za koji smatrate da može doprineti vašem radu i realizaciji ideje.
•Radove slati u TIFF formatu, rezolucije od 150dpi do 300 dpi, mode: 8Bits/channel
•Raditi u CMYK okruženju, realnih dimenzija 1,86m x 1,26m, font je opcioni,
•Naziv datoteke u formi – inicijali_br.predloga.tiff
•Realizovani radovi se primaju u skladu sa uslovima konkursa u okviru jedne ili više ponudjenih tema (do 5 radova ukupno).
•Sadržaj rada ne sme da propagira rasnu, versku, nacionalnu ili bilo kakvu drugu diskriminaciju.
Nagrade
Autori izloženih radova dobiće sertifikat o učešću na konkursu, a najboljima će biti dodeljene vredne nagrade, kao što su dva putovanja u metropole Evrope, unikatni odevni predmeti, roman “Izgubljene u magli” autora Vlade Arsića i GIZ poklon paket.
Radovi koji budu izloženi na Beogradskoj tvrđavi biće promovisani i kroz brošuru.
Ko može konkurisati?
Pozivaju se dizajneri i svi zainteresovani, talentovani srednjoškolci, studenti i profesionalci da ispolje svoju kreativnost učešćem u izradi i dizajniraju plakata kojim će preneti poruku o problemu trgovine ljudima u Srbiji.
Kako konkurisati?
Prijavni formular se može naći OVDE
Rok za prijavu: 21.09.2012.
Detalji konkursa
Proces selekcije: Žiri će napraviti uži izbor pristiglih radova, a od 1.oktobra radovi će biti postavljeni na facebook stranici GIZ SoSYEP/SPPHT, kako bi i publika imala mogućnost da glasa za radove koji budu ušli u uži izbor.
Od 18.oktobra radovi će biti izloženi na Beogradskoj tvrđavi kada će se proglasiti i nagraditi najbolji radovi koje su izglasali:
• Predstavnici GIZ-a i Ministarstva unutrašnjih poslova
• Korisnici Facebook-a
• Deca koja žive ili rade na ulici, a korisnici su usluga Centra za integraciju mladih
Izložba će trajati do 31. oktobra 2012. godine.
Troškove štampanja radova koji će biti izloženi i same izložbe snosi organizator konkursa.
Komisija neće ocenjivati radove koji ne zadovoljavaju propisane tehničke karakteristike.
Više informacija OVDE
Pitanja slati na [email protected] , obavezno nasloviti e-mejl sa “Nagradni konkurs”.
Podelite korisne informacije ili KONKURSE sa nama. Pišite nam na [email protected]
Želim povremeno da dobijam mailove o novim konkursima, novostima i aktivnostima portala OVDE