Tweet

Уколико желите да добијете или допуните већ постојеће знање у области маркетинга и да стекнете додатно искуство, онда сте на правом место. Магазин Студент, најстарије студентско гласило на Балкану, отвара конкурс за све који се баве, или намеравају да се баве МАРКЕТИНГОМ. Циљ нам је формирање МАРКЕТИНГ ТИМА који би имао задатак да се бави првенствено промоцијом часописа, али и свим осталим маркетиншким делатностима.

Конкурс је отворен искључиво за студенте. Претходно искуства рада у области маркетинга је пожељно, али није од пресудног значаја.

Приликом аплицирања за конкурс неопходно је послати ЦВ и мотивационо писмо, максималне дужине 500 карактера без размака, на МАГАЗИН.СТУДЕНТ@ГМАИЛ.ЦОМ.
Конкурс је отворен до 31. октобра!

КРАТАК ИСТОРИЈАТ ЧАСОПИСА

Први број магазина Студент изашао је 15.марта 1937. године. То га чини најстаријим студентским гласилом на Балкану и трећим најстаријим гласилом у Србији (после Политике и Ошишаног јежа). У зависности од друштвено – политичких околности Студент је мењао имена: Београдски Студент, Нови Студент, Лист београдских студената, Студент и др. Његова мисија је одувек била да информише студенте о дешавањима на Универзитету, студентском животу уопште, али и о актуелним дешавањима у друштву,
науци, уметности, спорту. 1968. године имао је велики удео у студентским демонстрацијама, а остало је забележено да је тих година достизао тираж и до 80.000 примерака.

ВЕСТИ