Tweet

U svakodnevnoj interakciji često smo svedoci nekad komičnih a nekad i tragikomičnih situacija koje oslikavanju nedostatak poslovnog bontona i vode do šuma u komunikaciji. Ovakav šum u školskim danima može biti toleristan i podveden pod „smešno“, ali šta se dešava kada se taj manir iznese iz školskih klupa i prelije na poslovnu svakodnevnicu? Okolini može ostati smešno ali akter počinje da trpi posledice.

Naj blam – poslovna komunikacija ima za cilj da detektuje smešne i manje smešne primere svakodnevne poslovne komunikacije. Pošaljite nam svoja kratka iskustva i osvojite besplatаn kurs Poslovne komunikacije.

Ko može da učestvuje

Na konkurs mogu da se prijave mladi uzrasta od 18 do 32 godine.

Kako se prjaviti

Na konkurs se prijavljujete slanjem svog primera Naj blam na adresu [email protected] sa OBAVEZNOM naznakom u subject polju: Najblam. Naj blam ne mora biti tvoj lični blam, već može biti nešto što se desilo u tvom okruženju. Broj reči jednog teksta Naj blam treba da se kreće između 100 i 300. Jedan autor može poslati do 3 Naj blam teksta. Tekstove Naj blam je moguće objaviti sa punim potpisom ili pod pseudonimom.

Način odabira nagrađenih

Postoje dve kategorije učesnika koji će biti nagrađeni:
- 3 učesnika koji pošalju najzanimljivije Naj blam primere po mišljenju iSerbia uredništva
- 3 učesnika koji u periodu od mesec dana imaju najveći broj jedinstvenih poseta prema GA.

Nagrada je besplatan kurs Poslovna komunikacija.

Rok za dostavu Naj blam primera:

07.07.2013. godine.

***
Podelite korisne informacije ili KONKURSE sa nama. Pišite nam na [email protected]

Želim povremeno da dobijam mailove o novim konkursima, novostima i aktivnostima portala OVDE