Tweet

Наше колеге имају отворено радно место на позицији ХР асистента. Сви заинтересовани могу прочитати испод више о одговорностима и вештинама које позиција захтева.

Одговорности и задужења:

• Спровођење процеса селекције и регрутације;
• Расписивање конкурса за радно место;
• Административни послови;
• Рад и комуникација са клијентима;
• Брига о међуљудским односима запослених;
• Спровођење обуке;
• Осмишљавање и спровођење нових правила и процедура за квалитетнији рад;
• Вођење рачуна о поштовању политике компаније.

Вештине и особине које тражимо:

• Знање енглеског језика (говорно и писано);
• Изражене способности за добро вербално и писмено изражавање;
• Афинитет ка активном слушању;
• Способност добре процене карактера, тактичност и самопоуздање;
• Развијене преговарачке способности;
• Врхунске вештине комуникације и развијена саветодавна улога;
• Поседовање личног кредибилитета, интегритета и приступачности;
• Способност за анализу, тумачење и објашњавање административних процедура;
• Оријентисаност ка циљевима.

Локација:

Радно место се налази у Београду.

Заинтересовани кандидати могу попунити следећи formular. Одабрани кандидати ће бити контактирани, како би накнадно послали свој ЦВ.


Уколико желите повремено да добијате мејлове о новим конкурсима кликните ovde

Поделите корисне информације или КОНКУРСЕ са нама. Пишите нам на конкурси@иСербиа.рс

ВЕСТИ