Национална Асоцијација Практичара/ки Омладинског Р
Запослење: асистент/киња координатора
Кандидати са искуством у омладинском раду - Н. Сад Рок: 08. Мар 2011
КОНКУРС ЗА РАДНО МЕСТО
АСИСТЕНТ/КИНЈА КООРДИНАТОРА/КЕ
ОПИС ПОСЛА
Организација: Национална Асоцијација Практичара/ки Омладинског Рада - НАПОР
Позиција: Асистент/киња координатора/ке пројекта
Локација: Нови Сад/по потреби путовања унутар Р. Србије
Врста уговора: Уговор о раду (8 месеци, март-октобар 2012. са могућношћу продужетка )
Плата: 58.800 РСД (бруто)
1. О НАПОР-у /ПОЗАДИНА
Национална Асоцијација Практичара/ки Омладинског Рада – НАПОР је савез удружења са 80 пуноправних и 10 придружених чланица организација цивилног друштва које спроводе омладински рад у Р. Србији. НАПОР је успостављен у марту 2009. године са основним циљем осигурања квалитета програма омладинског рада и професионализације омладинског рада у Р. Србији.
У сврху остваривања циља, НАПОР је кроз консултативни процес, укључујући релевантне актере остварио следеће резултате:
• Усвојио Смернице за осигурање квалитета омладинског рада где се дефинише омладински рад, типологија, основни принципи и препоруке за заштиту деце и младих у омладинском раду
• Развио 3 стандарда занимања у области омладинског рада (1. Асистент у програмима омладинског рада, Координатор за програме омладинског рада, Специјалиста за програме омладинског рада)
• Развио механизам за валидацију претходно стечених компетенција за стандарде занимања: а) асистент у програмима омладинског рада, б) координатор за програме омладинског рада
• Развио стандарде програма омладинског рада
• Развио курикулуме за неформално образовање који одговарају стандардима занимања: а) асистент у програмима омладинског рада, б) координатор за програме омладинског рада
• Креирао етички кодекс омладинских радника/ца који је усвојен и потписан од стране НАПОР чланица
• Креирао Савет за етичка питања
• Учествовао у ужој радној групи за закон о младима где је омладински рад по први пут законски дефинисан у Србији са усвајањем Закона (јун 2011)
Са усвојеним и креираним горе наведеним механизмима НАПОР је креирао услове да се започне са процесом професионализације и осигурања квалитета. У септембру 2011, НАПОР започиње процес процене примене стандарда у програмима омладинског рада НАПОР чланица, при чему је: а) образована група од 12 акредитора, б) 28 НАПОР чланица прошло кроз процес процене примене стандарда за програме омладинског рада
Паралелно са горе наведеним процесима, Министарство омладине и спорта заједно са ГИЗ започиње процес и креира Смернице за осигурање квалитета канцеларија за младе и компетенције координатора. Документ дефинише потребне компетенције координатора при чему се између осталог наводи компетеницја „рад са младима“. Ова компетенција је хармонизована са развијеним стандардом занимања Координатор програма омладинског рада и са развијеним курикулумом за неформално образовње које је НАПОР развио.
У оквиру пројекта одобреног од стране УСАИД/СЛД, НАПОР наставља са применом развијених механизама у сврху осигурања квалитета омладинског рада при чему се обухваћају следеће активности:
• Обука 25-30 коориднатора канцеларија за младе кроз примену курикулума неформалног образовања за координатора програма омладинског рада
• Лиценцирање организација за спровођење курикулума неформалног образовања за координатора програма омладинског рада
• Валидација претходно стечених компетенција за стандард занимања координатор програма омладинског рада
• Организовање конференције са темом: „Осигурање квалитета сервиса за младе“
• Промотивне активности
2. ЛИНИЈСКИ МЕНАЏМЕНТ/Извештавање
Асистент/киња координатора/ка је под линијским менаџментом Председнице асоцијације, а својим радом одговара Управном одбору и Скупштини НАПОР-а.
3. ЗАДУЖЕНЈА И ОДГОВОРНОСТИ
1. Заједно са пројектним тимом осигурати спровођење обуке координатора Канцеларија за младе (укључујући лиценцирање организација и тренера за спровођење обука, координацију спровођења модула и практичног рада у складу са планом и курикулумом)
2. У сарадњи са пројектним тимом, организација конференције „Осигурање квалитета сервиса за младе“
3. Заједно са пројектним тимом осигурати спровођење валидације претходно стечених компетенција (организовање обуке акредитора, праћење процеса валидације и организовање испита за практичан рад)
4. Координација две једнодневне промотивне активности / јавна догађаја
5. Изградња партнерских односа са НАПОР чланицама и институцијама
6. Рад са медијима и остале промотивне активности (ажурирање НАПОР интернет странице, координација израде ПР материјала, Фацебоок, итд)
7. Финансијско извештавање
8. Учествовање у прикупљању средстава
9. Друга задужења, у складу са програмом деловања НАПОР
4. ПРОФИЛ КАНДИДАТА/КИНЈЕ
Квалификације
Неопходно
• Поседовање сертификата о завршеним курсевима /тренинзима из области омладинског рада у заједници
Пожељно
• Основне студије из области: психологија, педагогија, социологија, омладински рад у заједници
Искуство
• Минимум 5 година искуства рада у организацијама цивилног друштва
• Минимум 5 година искуства рада у омладинском раду, укључујући минимум 3 године искуства директног рада са младима и/или 2 године искуства рада на развијању омладинских политика/лобирања доносиоца одлука/успостављању механизама за осигурање квалитета
• Искуство у организовању и координисању пројеката/програма
• Искуство у прикупљању средстава
• Искуство у активностима односа са јавшношћу
Знања
• Познавање теоријске основе на коме се базира омладински рад у заједници и неформално образовање
• Разумевање процеса професионализације омладинског рада у заједници у Р. Србији
• Познавање елемента омладинске политике (механизми/институције за спровођење омладинске политике)
Вештине и способности
• Добре комуникацијске и интерперсоналне вештине; отвореност за остваривање односа са различитим етничким/националним групама, као и са различитим интересним групама као што су омладински радници/е, предавачи/це, професори/ке, представници државних институција и други партнери
• Одличне тренерске вештине и вештине фацилитације
• Вештина ефикасног управља ресурсима (људским,финансијским, материјалним, информацијама)
• Вештина коришћења основних рачунарских програма (ворд, еxцел, повер поинт), електронску пошту и интернет
• Спосособност самосталног деловања, самоиницијативе, проактивног деловања, извршавања задатака под притиском и минималном супервизијом
• Способност рада у тиму
• Познавање енглеског језика
• Вештине комуницирања са медијима
Пожељно
• Поседовање важеће возачке дозволе и спремност да вози.
Став
• Толерација
• Одлучност
• Позитиван став
• Спремност за учење
• Флексибилност
Услови
• 40 сати недељно (клизно радно време у зависности од програмских активности)
• Спремност на путовање унутар регије
__________________________________________________________________________________
Молимо све заинтересовне кандидате/киње да пошаљу свој ЦВ (не дужи од 3 стране) са попратним мотивационим писмом на адресу вања.калаба@напор.нет најкасније до 08.марта 2012, године до 17.00 часова. Непотпуне и закаснеле апликације се неће узети у разматрање.
Уколико су Вам потребен додатне информације молимо Вас да контактирате доле наведену особу:
Вања Калаба
Тел. 021 26 18 597
Моб. 062 487 776
Маил: вања.калаба@напор.нет
Поделите корисне информације или КОНКУРСЕ са нама. Пишите нам на оффице@иСербиа.рс
Желим повремено да добијам маилове о новим конкурсима, новостима и активностима портала OVDE