Tweet

KONKURS ZA RADNO MESTO
ASISTENT/KINJA KOORDINATORA/KE

OPIS POSLA

Organizacija: Nacionalna Asocijacija Praktičara/ki Omladinskog Rada - NAPOR
Pozicija: Asistent/kinja koordinatora/ke projekta
Lokacija: Novi Sad/po potrebi putovanja unutar R. Srbije
Vrsta ugovora: Ugovor o radu (8 meseci, mart-oktobar 2012. sa mogućnošću produžetka )
Plata: 58.800 RSD (bruto)

1. O NAPOR-u /POZADINA
Nacionalna Asocijacija Praktičara/ki Omladinskog Rada – NAPOR je savez udruženja sa 80 punopravnih i 10 pridruženih članica organizacija civilnog društva koje sprovode omladinski rad u R. Srbiji. NAPOR je uspostavljen u martu 2009. godine sa osnovnim ciljem osiguranja kvaliteta programa omladinskog rada i profesionalizacije omladinskog rada u R. Srbiji.
U svrhu ostvarivanja cilja, NAPOR je kroz konsultativni proces, uključujući relevantne aktere ostvario sledeće rezultate:
• Usvojio Smernice za osiguranje kvaliteta omladinskog rada gde se definiše omladinski rad, tipologija, osnovni principi i preporuke za zaštitu dece i mladih u omladinskom radu
• Razvio 3 standarda zanimanja u oblasti omladinskog rada (1. Asistent u programima omladinskog rada, Koordinator za programe omladinskog rada, Specijalista za programe omladinskog rada)
• Razvio mehanizam za validaciju prethodno stečenih kompetencija za standarde zanimanja: a) asistent u programima omladinskog rada, b) koordinator za programe omladinskog rada
• Razvio standarde programa omladinskog rada
• Razvio kurikulume za neformalno obrazovanje koji odgovaraju standardima zanimanja: a) asistent u programima omladinskog rada, b) koordinator za programe omladinskog rada
• Kreirao etički kodeks omladinskih radnika/ca koji je usvojen i potpisan od strane NAPOR članica
• Kreirao Savet za etička pitanja
• Učestvovao u užoj radnoj grupi za zakon o mladima gde je omladinski rad po prvi put zakonski definisan u Srbiji sa usvajanjem Zakona (jun 2011)

Sa usvojenim i kreiranim gore navedenim mehanizmima NAPOR je kreirao uslove da se započne sa procesom profesionalizacije i osiguranja kvaliteta. U septembru 2011, NAPOR započinje proces procene primene standarda u programima omladinskog rada NAPOR članica, pri čemu je: a) obrazovana grupa od 12 akreditora, b) 28 NAPOR članica prošlo kroz proces procene primene standarda za programe omladinskog rada
Paralelno sa gore navedenim procesima, Ministarstvo omladine i sporta zajedno sa GIZ započinje proces i kreira Smernice za osiguranje kvaliteta kancelarija za mlade i kompetencije koordinatora. Dokument definiše potrebne kompetencije koordinatora pri čemu se između ostalog navodi kompetenicja „rad sa mladima“. Ova kompetencija je harmonizovana sa razvijenim standardom zanimanja Koordinator programa omladinskog rada i sa razvijenim kurikulumom za neformalno obrazovnje koje je NAPOR razvio.

U okviru projekta odobrenog od strane USAID/SLD, NAPOR nastavlja sa primenom razvijenih mehanizama u svrhu osiguranja kvaliteta omladinskog rada pri čemu se obuhvaćaju sledeće aktivnosti:
• Obuka 25-30 kooridnatora kancelarija za mlade kroz primenu kurikuluma neformalnog obrazovanja za koordinatora programa omladinskog rada
• Licenciranje organizacija za sprovođenje kurikuluma neformalnog obrazovanja za koordinatora programa omladinskog rada
• Validacija prethodno stečenih kompetencija za standard zanimanja koordinator programa omladinskog rada
• Organizovanje konferencije sa temom: „Osiguranje kvaliteta servisa za mlade“
• Promotivne aktivnosti

2. LINIJSKI MENADŽMENT/Izveštavanje
Asistent/kinja koordinatora/ka je pod linijskim menadžmentom Predsednice asocijacije, a svojim radom odgovara Upravnom odboru i Skupštini NAPOR-a.

3. ZADUŽENJA I ODGOVORNOSTI
1. Zajedno sa projektnim timom osigurati sprovođenje obuke koordinatora Kancelarija za mlade (uključujući licenciranje organizacija i trenera za sprovođenje obuka, koordinaciju sprovođenja modula i praktičnog rada u skladu sa planom i kurikulumom)
2. U saradnji sa projektnim timom, organizacija konferencije „Osiguranje kvaliteta servisa za mlade“
3. Zajedno sa projektnim timom osigurati sprovođenje validacije prethodno stečenih kompetencija (organizovanje obuke akreditora, praćenje procesa validacije i organizovanje ispita za praktičan rad)
4. Koordinacija dve jednodnevne promotivne aktivnosti / javna događaja
5. Izgradnja partnerskih odnosa sa NAPOR članicama i institucijama
6. Rad sa medijima i ostale promotivne aktivnosti (ažuriranje NAPOR internet stranice, koordinacija izrade PR materijala, Facebook, itd)
7. Finansijsko izveštavanje
8. Učestvovanje u prikupljanju sredstava
9. Druga zaduženja, u skladu sa programom delovanja NAPOR


4. PROFIL KANDIDATA/KINJE

Kvalifikacije

Neophodno
• Posedovanje sertifikata o završenim kursevima /treninzima iz oblasti omladinskog rada u zajednici
Poželjno
• Osnovne studije iz oblasti: psihologija, pedagogija, sociologija, omladinski rad u zajednici

Iskustvo
• Minimum 5 godina iskustva rada u organizacijama civilnog društva
• Minimum 5 godina iskustva rada u omladinskom radu, uključujući minimum 3 godine iskustva direktnog rada sa mladima i/ili 2 godine iskustva rada na razvijanju omladinskih politika/lobiranja donosioca odluka/uspostavljanju mehanizama za osiguranje kvaliteta
• Iskustvo u organizovanju i koordinisanju projekata/programa
• Iskustvo u prikupljanju sredstava
• Iskustvo u aktivnostima odnosa sa javšnošću

Znanja
• Poznavanje teorijske osnove na kome se bazira omladinski rad u zajednici i neformalno obrazovanje
• Razumevanje procesa profesionalizacije omladinskog rada u zajednici u R. Srbiji
• Poznavanje elementa omladinske politike (mehanizmi/institucije za sprovođenje omladinske politike)

Veštine i sposobnosti
• Dobre komunikacijske i interpersonalne veštine; otvorenost za ostvarivanje odnosa sa različitim etničkim/nacionalnim grupama, kao i sa različitim interesnim grupama kao što su omladinski radnici/e, predavači/ce, profesori/ke, predstavnici državnih institucija i drugi partneri
• Odlične trenerske veštine i veštine facilitacije
• Veština efikasnog upravlja resursima (ljudskim,finansijskim, materijalnim, informacijama)
• Veština korišćenja osnovnih računarskih programa (word, excel, power point), elektronsku poštu i internet
• Spososobnost samostalnog delovanja, samoinicijative, proaktivnog delovanja, izvršavanja zadataka pod pritiskom i minimalnom supervizijom
• Sposobnost rada u timu
• Poznavanje engleskog jezika
• Veštine komuniciranja sa medijima


Poželjno

• Posedovanje važeće vozačke dozvole i spremnost da vozi.
Stav
• Toleracija
• Odlučnost
• Pozitivan stav
• Spremnost za učenje
• Fleksibilnost

Uslovi
• 40 sati nedeljno (klizno radno vreme u zavisnosti od programskih aktivnosti)
• Spremnost na putovanje unutar regije

__________________________________________________________________________________

Molimo sve zainteresovne kandidate/kinje da pošalju svoj CV (ne duži od 3 strane) sa popratnim motivacionim pismom na adresu [email protected] najkasnije do 08.marta 2012, godine do 17.00 časova. Nepotpune i zakasnele aplikacije se neće uzeti u razmatranje.
Ukoliko su Vam potreben dodatne informacije molimo Vas da kontaktirate dole navedenu osobu:
Vanja Kalaba
Tel. 021 26 18 597
Mob. 062 487 776
Mail: [email protected]


Podelite korisne informacije ili KONKURSE sa nama. Pišite nam na [email protected]

Želim povremeno da dobijam mailove o novim konkursima, novostima i aktivnostima portala OVDE