Tweet

ЛинкедИн је постао један од највећих и најприступачнијих професионалних друштвених мрежа. Због тога је неопходно да се, свако ко жели да максимално искористи свој пословни потенцијал, придружи ЛинкедИн-у, направи профил и започне умрежавање. У овом тексту наведене су грешке које је већина корисника направила, као и решења да се те грешке избегну.

Autor: Marija Planić

ФОТО: Forbes

Погрешно разумевање контекста друштвених мрежа

Најчешћа грешка коју многи корисници LinkedIn-а праве је та да <�а>ЛинкедИн</а> схватају као једну од многобројних друштвених мрежа. Није важно колико сте се потрудили да ваш профил изгледа професионално, већ је важно да имате на уму да неозбиљни профили на Facebook-у или Twitter налогу могу да наруше вашу каријеру. Немојте да игноришете остале друштвене мреже којима сте се придружили, јер регрутери, менаџери људских ресурса и други, који су задужени за запошљавање, такође гледају и ове профиле.

Решење: стално „гуглајте“ себе. Организујте вашу читаву присутност на интернету. Измените ваше <�а>Твиттер</а> налоге, проверите своје фотографије на <�а>Фацебоок</а>-у. Уклоните таг са својих неприкладних фотографија и конверзација и пазите шта пишете на било ком од ваших профила, блогова, страница, група. Увек имајте на уму да је налог на <�а>ЛинкедИн</а>-у само веза преко које послодавац може да истражи вашу целокупну присутност на интернету.

Недостатак добрих профилних фотографија

<�имг цласс="рфлоат" срц="хттп://с17.постимг.орг/7779зтлфз/ввв_развој_каријере_цом.пнг" />

ФОТО: Razvoj karijere

Постоји велики број људи који нису поставили добру фотографију на свој профил. Разумљиво је зашто људи не желе да поставе своју фотографију, међутим, непостојање ваше фотографије на профилу може озбиљно уклонити ваше шансе да вас евентуални послодавац контактира. Ажурирање профилне фотографије ће осигурати регрутеру да сте, заиста, особа са свим својим предносима и манама.

Решење: много је једноставније да податке о некој особи повежете са његовим ликом, него само са текстом. Зато, ажурирајте своју фотографију што пре.

Попуњавање нејасних наслова

Велика грешка коју многи корисници праве је та, што виде да већина LikedIn профила има једноставан списак наслова позиција у областима као што су менаџер пројекта, руководилац продаје, па онда те позиције стављају и на свој профил, јер мисле да тако треба. Успешнији наслов на профилу може бити, на пример, Својим клијентима нудим брз и ефикасан начин укључивања у различите безбедносне системе своје базе података. То не мора да буде компликовано. Уместо тога, ова изјава наводи шта умете да радите, док само навођење да сте руководилац продаје може да представља широк појам и не упућује на оно што ви заиста знате да радите. Пробајте да упоредите ову изјаву са једноставним навођењем „Специјалиста за безбедносне базе података“.

Решење: испромовишите себе у једној реченици. Ова реченица би требало да буде активна. Укључите реч „ја“ и прецизно наведите шта све можете да урадите за клијента.

Непостојање личне приче

Можете видети да се многи корисници држе уобичајених формата које нуди <�а>ЛикедИн</а>. Они се лако уносе у вашу биографију. Вероватно сте негде прочитали да нема занимљиве биоградије. Ми смо људи, волимо да чујемо причу. Зато, дајте другима оно што траже од вас: вашу професионалну причу.

Решење: не морате да користите тзв. „resume-speak“. Уместо тога, користите дуже реченице и активне глаголе који описују вашу причу. Користите одељак на вашем профилу који вам то омогућава, као што је „About me“, где ћете написати причу која није наведена у биографији. На тај начин послодавци могу уједно да виде вашу биографију каријере и вашу личну професионалну причу.

На следећем видеу је приказано какве фотографије не би требало да постављате на свој профил на <�а>ЛинкедИн</а>-у:

ИЗВОР: The Undercover Recruiter


Марија је заљубљеник у позориште, која кроз сваку своју улогу покушава, најпре да разуме поступке људи у појединим ситуацијама, а потом да своје сазнање пренесе на гледаоце.

***

Овај текст настао је нашом жељом да створимо алтернативни веб простор за младе где могу да пишу о оним темама које сматрају важним, искрено и без ограничења! Уколико желиш да и ти будеш члан нашег младог тима твоје идеје су добродошле! ЦВ и један текст пошаљи на [email protected] уз Цц на [email protected], са назнаком "Пријава / новинар". Отворено за све од 15 до 35 година. Пријем нових новинара вршимо до сваког првог дана у месецу.

Желим повремено да добијам мејлове од портала о вестима, најновијим конкурсима и активностима OVDE

Odricanje od odgovornosti

Tweet
Коментари

ВЕСТИ