FOTO: Pixabay
Prevela: Milena Kovačević
Ideje za objave na društvenim mrežama
Društvene mreže su idealne za brzo širenje informacija. Ako možete podeliti brzi savet koji će verovatno biti od koristi vašoj ciljnoj grupi, možete učiniti nešto korisno, a da ne tražite od njih da posete vaš sajt.
Osim promovisanja vaših proizvoda sa linkovima, možete deliti fotografije istih kako biste povećali njihovu popularnost i kako bi se kupci bolje upoznali sa vašim ponudama.
Deljenje fotografija klijenata
Kada vaši klijenti podele fotografije vaših proizvoda ili sadržaj koji je na neki način povezan sa vašim brendom, dobro bi bilo da i vi to podelite na vašoj stranici. Samo zatražite dozvolu klijenta da ga označite u postu.
Ankete
Društvene mreže mogu takođe biti odličan način za prikupljanje informacija od vaše ciljne grupe klijenata. Možete postaviti anketu na Tviter ili Fejsbuk tako da vaši pratioci mogu da urade anketu gde im je pogodnije. Možete biti malo kreativniji u načinu postupanja sa vašim pratiocima. Na primer, možete okačiti upitnik koji se popunjava kako biste motivisali klijente da odgovore.
Iza kulisa
Možete takođe dati priliku vašim pratiocima da vide vaš tim i način na koji vodite posao tako što ćete svakodnevno deliti slike tim bildinga, proizvodnje ili čak vašeg poslovnog prostora. Možete snimiti video koji bi pokazao neke od faktora vezanih za vaš posao.
FOTO: Rutgers
Infografika i zanimljiva statistika
Infografike su vizuelni prikazi podataka koje možete koristiti kako biste podelili činjenice na društvenim mrežama na zanimljiviji način. Ili, ako hoćete da podelite neku statistiku, možete jednostavno podeliti na društvenoj mreži poruke koje sadrže tu informaciju.
Mišljenje o proizvodu i njegovo ime
Možete takođe zatražiti od klijenata na društvenim mrežama da podele svoje mišljenje o vašim proizvodima ili usluzi. Možete čak tražiti od njih da vam daju mišljenje o nekom posebnom aspektu proizvoda. Na primer, možete imati takmičenje gde ćete pitati kupce da predlože ime za novi proizvod.
Četovanje na tviteru i komunikacija uživo
Na tviteru, učestvovanje u četu sa drugim korisnicima tvitera iz vaše branše ili ciljne grupe takođe može biti način da se poveća vaša popularnost na društvenim mrežama. Možete koristiti platforme Periscope, Facebook Live ili Google Hangouts za uživo video četovanje. Možete takođe organizovati prenos uživo ili čet jednom nedeljno ili svakodnevno.
Najnovije vesti i slike koje inspirišu
Mogu se takođe pojaviti vesti koje utiču na vaš posao ili branšu. Tako da možete iskoristiti društvene mreže da podelite tu vest ili da jednostavno razmislite o tome.
Kada se radi o postavljanju slika, ne mora baš sve da bude vezano za vaš proizvod ili uslugu. Možete takođe deliti inspirativne slike koje mogu biti zanimljive vašim kupcima.
Iskustva i preporuke proizvoda
Možete podeliti nešto što ima specifične informacije o tome kako je vaš posao pomogao određenom klijentu ili kupcu. Možete zajedno sa njima postaviti link istog posta sa društvene mreže. Možete takođe tražiti od vaših pratilaca na društvenoj mreži koji su poslovali sa vama da podele svoje pozitivno iskustvo. Možete predložiti druge tipove proizvoda vašim pratiocima. Možda bi nešto išlo baš dobro uz neki od vaših proizvoda, ili bi jednostavno interesovalo vaše pratioce.
Podelite stvari iz privatnog života
Takođe možete podeliti stvari koje će pokazati onima koji vas prate da ste stvarna osoba. Razmislite o tome da podelite slike iz vašeg svakodnevnog života, uključujući slike sa posla i slike sa privatnim sadržajem.
Pogled unazad i preporuke za praćenje
Postoje neke teme koje se na sedmičnom nivou vrte na tviteru i fejsbuku. Nostalgični Petak ili Četvrtak Sećanja su popularni načini da okačite neke stare slike ili sadržaje, radi zabave.Takođe možete pomoći vašim pratiocima tako što ćete im predložiti profile koje mogu pratiti na različitim platformama, bilo da to ima veze sa vašom branšom ili je samo zanimljivo i inspirativno.
Meme i fotografije
Meme možda nisu naizgled profesionalan sadržaj za društvene mreže ali može biti zanimljivo ako podelite nešto što je u vezi sa vašim poslom. Kako biste privukli vaše pratioce da učestvuju, možete organizovati takmičenje za najbolju fotografiju na fejsbuku ili instagramu gde im možete omogućiti da postave ono što žele na stranu a zatim da izaberu pobednika. Takođe možete odrediti tematske sadržaje koje ćete postavljati na različite praznike. Osim velikih praznika možete postavljati i na manje poznate praznike, kao na primer na Dan čokolade.
FOTO: Meme Creator
Profili zaposlenih i kupaca
Kako biste pokazali svojim pratiocima neke od ljudi koji rade za vas, možete početi da objavljujete na društvenim mrežama detalje o svojim zaposlenima, tako što ćete podeliti njihovu sliku i nekoliko kratkih činjenica o njima. To isto možete uraditi sa nekim od vaših najboljih klijenata ili kupaca.
Liste i poslovne ideje
Takođe je dobro postaviti kratke liste na društvene mreže poput tvitera, fejsbuka i linkdina. Možete podeliti i neke od vaših poslovnih ideja koje vam pomažu u vođenju vašeg posla, ako mislite da bi to moglo biti zanimljivo vašim pratiocima.
Smešni i besplatni sadržaji
Ako imate neke smešne ili zanimljive fotografije koje biste mogli da podelite na društvenoj mreži možete organizovati takmičenje i podstaći vaše pratioce da dele smešne zamisli. Možete podeliti neke besplatne sadržaje kao na primer besplatno skidanje sa interneta, ili knjige onlajn, ili čak da napravite sami nešto slično. Tako nešto bi bilo odlično za deljenje na raznim društvenim mrežama.
Preporuka knjige ili filma
Ako možete da se setite neke knjige ili filma koji mogu interesovati vaše pratioce, možete ih podeliti na različitim mrežama.
Blic rasprodaja
Ako imate poslednje komade nečega ili jednostavno postoje stvari koje želite da prodate što pre, možete organizovati blic rasprodaju na instagramu kako biste istakli željene proizvode.
Nedeljno prikupljanje
Možete takođe prikupiti neke od vaših omiljenih postova te nedelje sa društvenih mreža ili blogova, a zatim ih objaviti na društvenim mrežama.
Menjanje profila
Kako biste delili drugačije sadržaje na vašem profilu na društvenoj mreži i upoznali pratioce sa drugim ljudima, možete dati drugima iz iste branše da preuzmu vaš profil na dan.Takođe se možete zameniti sa ljudima tako da vi kačite nešto da druge profile, makar na dan, i tako podelite svoj sadržaj sa drugačijom publikom.
Promocije vebinara
Ako imate zakazane vebinare ili ako planirate da pristustvujete nekima koji bi mogli interesovati vaše klijente društvene mreže su odličan način da ih promovišete. Takođe možete pokazati vašu filantropsku stranu tako što ćete promovisati različita dobrotvorna dešavanja na društvenoj mreži.
Vesti iz kompanije i nagrade
Ako imate neke novosti iz kompanije, kao na primer unapređenja ili nove ponude, isto tako ih možete podeliti sa pratiocima. Možete iskoristiti takođe društvene mreže kako biste podelili različite nagrade ili priznanja koji se dobijaju u vašoj branši.
Fotografije sa dešavanja
Ako ste organizator nekog događaja ili pristustvujete dešavanju koje može interesovati vaše pratioce možete podeliti slike i obaveštenja sa ovih događaja na raznim društvenim mrežama.
Slike koje nagoveštavaju i pokloni
Ako imate nove proizvode ili pružate nove usluge, možete postaviti slike koje će otkriti deo toga, tako da ljudi mogu da zavire u vaše novitete. Možete organizovati i poklanjanje proizvoda ili promociju. To možete uraditi direktno na intagramu ili samo postaviti link koji vodi do vašeg sajta.
FOTO: Lawyernomics
Prognoze i kreativno korišćenje proizvoda
Prognoze vezane za vašu branšu ili polje interesovanja može biti takođe dobar sadržaj za društvene mreže. Ako imate u ponudi proizvode koji se mogu koristiti u različite svrhe, kao projekti uradi sam ili recepti, požete okačiti neke od ideja na društvene mreže.
Preporuka grupe
Možete i okačiti neke zanimljive fejsbuk ili linkdin grupe koje mogu koristiti vašim pratiocima.
Linkovi ka blogu
Ako imate blog koji želite da promovišete na društvenoj mreži, možete podeliti link sa komentarima kako biste započeli konverzaciju sa možda još više pratilaca. Možete takođe podeliti stare sadržaje sa bloga koji mogu biti relevantni i tako dobiti veću popularnost istih.
Pitanja i odgovori
Kako biste komunicirali sa klijentima, i odgovorili na njihova pitanja, možete organizovati anketu na tviteru, periskomu ili snepčetu.
Promocije dešavanja i zahvaljivanje pratiocima
Ako imate predstojeće događaje kojima ćete prisustvovati, možete pozvati vaše pratioce na fejsbuku ili postaviti link događaja. Pored toga, možete koristiti društvenu mrežu da se zahvalite svojim mušterijama i pratiocima jer podržavaju ono što radite.
IZVOR: SmallBizTrends
Milena voli da crta, gleda filmove, i uživa u dobrom društvu
***
Pročitajte i:
Deset roditeljskih veština važnih za posao
Četiri načina da pokažete osobine liderstva
Kako izabrati domen za svoj biznis
***
Ovaj tekst nastao je našom željom da mladi, koji žele da se oprobaju u prevođenju tekstova, to iskustvo steknu i unaprede kod nas. Ukoliko želiš da budeš prevodilac u našem mladom timu, CV uz jedan prevedeni tekst, sa izvornim, pošalji na [email protected], sa naznakom Prijava/Prevodilac. Otvoreno za sve od 15 do 35 godina. Prijem novih članova vršimo do svakog prvog dana u mesecu.
Želim povremeno da dobijam mejlove od portala o vestima, najnovijim konkursima i aktivnostima OVDE