Tweet

Бренд маркетинг постао је најважнија способност за напредовање запослених у маркетингу која је тако премашила онлине и веб девелопмент.

У ексклузивном истраживању 500 маркетинг стручњака компаније Мицхаел Паге дошло се до података да је трећина испитаника именовала 'бренд' као најважнију функцију маркетинг тима за постизање пословних резултата у 2013. године, што је раст са 19% одсто из 2012. године.

Онлине и веб девелопмент пали су први пут од када се дефинише ово истраживање, заједно са ЦРМ-ом, за које појединачно 21 одсто маркетинг стручњака сматра да су витална знања у данашње време.
Социал медиа и знања управљања мобилним технологијама и маркетинг кампањама пала су ове године на 6 одсто.

- Подаци из истраживања не чуде, нарочито јер послујемо у 'изазовном и конкурентном тржишту' где је диференцијација бренда витална за успех, сматра Пол Сајкс, директор компаније Мицхаел Паге.

Сајкс упозорава да је за 57 одсто менаџера раст пословања топ приоритет, што може довести до потцењивања способности радника.

Ове године нешто мање стручњака очекује раст плата (59 одсто) у односу на 67 одсто прошле године. Половина ових менаџера не очекује додатне бонусе ове године.

Када је у питању задржавање стручњака у компанији, већина испитаника сматра да је позитивно радно окружење најефикаснија стратегија задржавања, уместо финансијских награда.

Извор: economy.rs

Желим повремено да добијам мејлове од портала о вестима, најновијим конкурсима и активностимаа OVDE

Tweet
Коментари

ВЕСТИ