Tweet

Brend marketing postao je najvažnija sposobnost za napredovanje zaposlenih u marketingu koja je tako premašila online i web development.

U ekskluzivnom istraživanju 500 marketing stručnjaka kompanije Michael Page došlo se do podataka da je trećina ispitanika imenovala 'brend' kao najvažniju funkciju marketing tima za postizanje poslovnih rezultata u 2013. godine, što je rast sa 19% odsto iz 2012. godine.

Online i web development pali su prvi put od kada se definiše ovo istraživanje, zajedno sa CRM-om, za koje pojedinačno 21 odsto marketing stručnjaka smatra da su vitalna znanja u današnje vreme.
Social media i znanja upravljanja mobilnim tehnologijama i marketing kampanjama pala su ove godine na 6 odsto.

- Podaci iz istraživanja ne čude, naročito jer poslujemo u 'izazovnom i konkurentnom tržištu' gde je diferencijacija brenda vitalna za uspeh, smatra Pol Sajks, direktor kompanije Michael Page.

Sajks upozorava da je za 57 odsto menadžera rast poslovanja top prioritet, što može dovesti do potcenjivanja sposobnosti radnika.

Ove godine nešto manje stručnjaka očekuje rast plata (59 odsto) u odnosu na 67 odsto prošle godine. Polovina ovih menadžera ne očekuje dodatne bonuse ove godine.

Kada je u pitanju zadržavanje stručnjaka u kompaniji, većina ispitanika smatra da je pozitivno radno okruženje najefikasnija strategija zadržavanja, umesto finansijskih nagrada.

Izvor: economy.rs

Želim povremeno da dobijam mejlove od portala o vestima, najnovijim konkursima i aktivnostimaa OVDE

Tweet
Komentari