Tweet

На чему се тачно заснива поверење у бренд? Постоје наука и уметност иза тог питања, али у највећој мери поверење у бренд може да се сведе на неколико фактора.

ФОТО: 500px

Превела: Катарина Ковач

Ваш бренд обухвата ваш бизнис, представља ваш идентитет, мисију и како желите да вас муштерије посматрају. Ваши крајњи циљеви привлаче муштерије да купе нешто од вас, уз наду да ћете задобити трајну верност муштерија, како би те исте муштерије куповале код вас и у будућности. Постоје одређене особине бренда које су неопходне да би се ова размена десила, а поверење је најважније од свих - без тог поверења нема шансе да се оствари зарада.

Поверење у бренд

Историја

Историја умногоме помаже да се испрва утврди поверење у бренд. Замислите да сте у новом граду и да треба да изаберете између одласка у два ресторана. Један постоји 50 година, а други је ресторан који се отворио јуче. Колико сте упућени, тај нови ресторан би могао да буде бољи од старог, али знате за сигурно да стари има веродостојну прошлост. Уколико желите да људи имају поверења у ваш бренд, морате да понудите привид историје. У случају да вам је бренд нов, истакните своје претходно искуство у индустрији или спомените своју прошлу компанију.

Суптилност

Модерни потрошачи су и те како свесни рекламирања. Знају када им се нешто продаје и знају када гласник има скривен циљ. Због овог разлога, људи имају мање поверења у корпорације него икад досад. Поготово не верују корпорацијама које ће се поломити око емитовања рекламе и продаје производа или услуге. Уколико превише рекламирате производ или услугу како бисте га продали, људи ће почети да сумњају у вас и тиме ћете направити више штете него користи. Уместо тога, користите суптилнији стил – објасните људима које су предности куповине вашег производа без сувишног понављања и наговарања, и понудите неку вредност без очекивања нечег заузврат (налик блогу или центру за ресурсе).

Могућност поистовећивања

Људи морају да се поистовете са вашим брендом уколико желите да задобијете њихово поверење и постоји неколико различитих начина да се то постигне. За почетак, можете да покажете муштеријама да разумете њихове потешкоће тако што ћете саосећати са њима: на пример, можете започети са поруком која је оваквог садржаја: „Дигиталним оглашивачима је тешко да задобију поверење. Знамо то и због тога ми...“. Такође, можете да усвојите тон који одражава нешто што ће ваша циљна група „зготивити“. Можете да користите тон бренда који је неформалан и необавезан како бисте се обратили млађим одраслим особама.

Ауторитет

Такође је важно да причате са неком дозом ауторитета. Један од најбољих начина да то урадите је да свој ауторитет докажете повезаношћу. На пример, када износите своје мишљење о датој теми, можете да подржите те ставове са статистикама које сте пронашли из извора треће стране. Такође, на свом сајту или месту пословања можете да истакнете своје акредитације и припадност удружењима. Људи често повезују ауторитет бренда са другим ауторитетима – само помислите на све спортске брендове који користе познате спортисте да уживо покажу своје производе.

Одговорност

Доказано је да нуђење бесплатног пробног периода или гарантованог повраћаја новца онлајн повећава стопу конверзије, али нису ове понуде то што обави посао. Уместо тога, оне представљају ниво одговорности које брендови морају да покажу уколико желе да задобију поверење корисника. Ваш је посао да докажете да ћете испунити дато обећање, а начин на који ћете то урадити је на вама. Гаранције, бесплатна испорука, пробни периоди и уједначавање цена са ценама конкуренције су само неки од могућих решења. Било би још боље уколико бисте имали доказане студије случаја или примере из прошлости када сте својски потрудили да задовољите муштерију.

<�имг срц="хттп://с16.постимг.орг/нлфрцммет/Социал_Прооф.јпг" />
ФОТО: FreeDigitalPhotos

Друштвени доказ

Повезано, пак другачије од одговорности, је концепт друштвеног доказа – показати да постоје друге муштерије које већ знају ваш бренд и имају поверења у њега. Људи све више вреднују друштвене индикације вредности фирме. У ствари, 88 посто потрошача тврди да онлајн рецензијама верује исто колико и личној препоруци. Желе да виде да други људи тренутно користе и уживају у вашим производима и услугама, тако да је ваш посао да потврдите да је то случај.

Опет, овде имате велик ниво флексибилности – потенцијално можете да укључите рецензије и препоруке муштерија на страницама свог производа, или да подстакнете људе да се укључе у комуникацију са вашим брендом на друштвеним мрежама. Чак и стављање лица особа на почетној страни може да повећа конверзију – само немојте да дозволите да ваш бренд буде отуђен и да занемарите ову важну компоненту поверења.

Уколико ваш бренд може да покаже све ове квалитете, на овај или онај начин, моћи ћете да задобијете поверење нових муштерија – чак и да претходно нису чули за вас. Када једном придобијете потенцијалну муштерију, ваша поузданост зависи од квалитета ваше услуге – ако можете да испуните ваша обећања и створите угођај који се памти, нема ништа што ће спречити ту муштерију да се опет врати (и можда рашири вест о вашем бренду). Поузданост није једини фактор који треба да се узме у разматрање, али је најважнији за ваш циљ, тако да га немојте занемарити.

ИЗВОР: Small Business Trends

Катарина је студент енглеског језика који верује да је све могуће уколико се довољно жели.


***

Прочитајте и:

Zašto je važan digitalni marketing za kompaniju?
Kako odabrati boju za brend?
Zašto se opredeljujemo za privatan biznis?

***

Овај текст настао је нашом жељом да млади који желе да се опробају у превођењу текстова то искуство стекну и унапреде код нас. Уколико желиш да будеш преводилац у нашем младом тиму ЦВ уз један преведени текст, са изворним, пошаљи на [email protected] са назнаком Пријава/Преводилац. Отворено за све од 15 до 35 година. Пријем нових чланова вршимо до сваког првог дана у месецу.

Желим повремено да добијам мејлове од портала о вестима, најновијим конкурсима и активностима OVDE

Odricanje od odgovornosti

Tweet
Коментари

ВЕСТИ