Tweet

Иако су се информације које иду на визит карту можда промениле током времена, замењујући факс Твитер налогом, сама картица је и даље важан део стратегије умрежавања реалног света. Ви не можете себи допустити да пропустите лицем у лице могућности за јачање професионалних веза. И као и са вашим сајтом или Фејсбук страницом, када упознајете контакте лично, ваша визит карта је и прва ствар коју виде и утисак који сте оставили након првог састанка. Пажљиво дизајнирана, убедљива визит карта може да вам помогне да направите праву везу и да вам донесе више посла у наредном периоду. Међутим, не морате да унајмите професионалног дизајнера или да потрошите читаво богатство да бисте добили визит карту која ће вас учинити незаборавним. Желите да дизајнирате картицу која вам помаже да направите и задржите вредне везе? Ево пет ствари које треба да знате.

Превела: Јелена Дмитровић

ФОТО:Huffington Post

1. Обуците је прикладно.

Слика је све – ни ваша визит карта није изузетак. Морате да се уверите да је попут вас и свих осталих битних елемената вашег пословања обучена за успех. Према Зое Тенесен, менаџеру креативних услуга и уметничком директору за Далас – засновано на ПР фирми ХЦК2 Парнери, „Не бисте ишли на састанак у компанију Фортуне 500 у шортсу и папучама. Постарајте се да је ваша визит карта „обучена прикладно“ за врсту купаца које желите да привучете.“ Свиђало вам се то или не, потенцијални купац ће формирати мишљење о томе ко сте и на чему је заснована ваша фирма на основу специфичних визуелних атрибута ваше картице: дебљина папира (који би требало увек да буде 54,43 килограма и више), избор типографије и шема боја. Ових дана, чак смо видели варијације на величину, облик и оријентацију.
„Тражите много од 3.5’’ x 2’’ комада картона, због тога је јако важно да користите све што вам је расположиво – папир, врсту, осећај, облик – да вам помогне да испричате своју причу,“ додаје Тенесен. Она препоручује размишљање изван традиционалних облика и врста визит карти користећи примере попут ових за инспирацију.

2. Никад не користите клип арт.

Клип арт је број један елемент дизајна који може да упропасти визит карту, према мишљењу Лоло Сидерман, оснивача Санта Моница, Калифорнија – засновано на дизајну компаније Гипсивинг медија. „За љубав свих светих и ствари светих, никада немојте користити клип арт“, упозорава она. „То изгледа јефтино и умањује имиџ било које компаније.“ У ствари, требало би додати графику на визит карту само ако сте 100 посто сигурни да ће вам помоћи да појачате ваше брендирање, а не да ће га узбуркати. Чак и један мали део лошег клипа на визит карти учиниће да ваше пословање изгледа мало, неискусно и лишено маркетиншке памети. Да би илустовала „не клип арт“ правило, Тенесен каже да размислите о овим сценаријима:
Шта бисте ви мислили уколико би отмен ресторан служио на папирним тањирима?
Шта бисте ви мислили ако би ваш фризер носио бејзбол капу?
Шта бисте ви мислили ако би аутоперионица била смештена на земљаном путу?
То је врста бола коју ће ваши контакти осећати када користите клип арт. То не помаже вашој картици да комуницира и, у већини случајева, чини још горе. Људи ће претпоставити да имате „довољно добар“ приступ послу и мање је вероватно да ће изабрати да раде са вама.

3. Размотрите укључивање QР кода.

QР код је бар код матрица која је читљива од стране смарт телефона и може бити одличан начин да се направи веза имеђу стварног живота и онлајн маркетиншких материјала. Можете да користите овај код за креирање посебне, незаборавне функције на вашем сајту и да тако наградите оне које сте упознали лично за допирање до вас. „Брза Гугл претрага за QР код генератор довешће до много јефтиних или бесплатних опција за креирање и преузимање QР кода“, каже Ерик Волф, маркетиншки стручњак и оснивач Атланте – засноване на онлајн маркетиншкој фирми Зеро – Г Цреативе. Разлог зашто препоручујем ово је зато што QР кодови чине почетак великих разговора и дају вам прилику за паметан маркетиншки тренутак уколико ваш код доводи до посебне одредишне странице на вашем сајту. На пример, QР код на полеђини Волф визит карте води кориснике до посебне одредишне странице на његовом сајту која гласи: „Ми смо се срели, зар не?“ Бар код Вести пружа једноставан за коришћење, бесплатан QР генератор који може бити повезан на ваш број телефона, контакт информације, е-маил адресу, специјалну УРЛ адресу, СМС или једноставни ред текста. Само будите сигурни да сте тестирали свој QР код са што је више могуће смарт телефона пре него што однесете на штампање.

4. Одолите гужви.
Предузетници покушавају да креирају врхунске визит карте које садрже све њихове додирне тачке на мрежи што може да замагли њигову укупну поруку и заиста збуни потенцијалне купце. Два најважнија дела информација на ефикасној визит карти остали су исти скоро две деценије: ваш број телефона и адреса е – поште. „Најбољу визит карту икада видела сам док сам била студент на Арт Центру“, каже Тенесен. „Професор нам је стално дробио о поједностављивању, уклањању нереда и допирању до сржи поруке којом покушавамо да комуницирамо. Толико визит карти за комуницирање а на крају учине да се осетите сиромашно. Његова визит карта састојала се од четири једноставна елемента: његово име, његов број телефона, црни текст, бели папир. И била је моћна. Када сте последњи пут видели такву картицу? Говорила је: „Нисам очајан, не молим за посао и ја сам ексклузиван.“ Ова веома једноставна картица можда неће радити за свакога и укључење елемената попут броја мобилног телефона и веб сајта компаније често је паметно. Међутим, Тенесен каже када размишљате о додавању Твитер налога, псеудонима на Скајпу, линкова за Линкедин профил и ИМ надимака на картицу, запамтите да ове додатке можете увести у везу када се учврстила, али не можете остварити везу помоћу њих.

5. Не будите јефтини.

Сви знају где се може добити онлајн 1000 визит карти за 99 центи – или чак бесплатно (ако вам не смета дељење непокретности драгоцене картице са Вистапринт логом). Како је економија и даље несигурна, можда ће вам ово бити примамљиво за смањење трошкова. Међутим, ако не желите да ваша картица заврши у новчанику, фиоци стола или бачена у контејнер за рециклажу, потребно је да се издваја, а 99 центи неће бити довољно да покрије трошкове истинске посебности. Као што је случај са било којом другом компонентом вашег пословања, потребно је да се уложи време и новац у производњу квалитетне визит карте која има шансу да остане на нечијем столу, или још боље, шансу да убедите некога да погледа ваш веб сајт, пошаље е-маил, позове или да вас лично посети. „Никада нисам донела одлуку да радим са неким искључиво на основу визит карте“, каже Тенесен. „Међутим, донела сам одлуку да не радим са многим људима из истог разлога. Уложите неки долар више у стварање врсте имиџа који ће привући ону врсту купаца које желите да привучете. Партнер са дизајнером или агенцијом који разуме ваш посао и зна како да комуницира вашим јединственим предлогом продаје путем штампаних медија.“

ИЗВОР: <�а хреф="хттп://ввв.хуффингтонпост.цом/2011/11/12/десигнинг-а-бусинесс-цард_н_997449.хтмл?утм_хп_реф=5-тхингс-yоу-неед-то-кнов" таргет="_нев">Хуффингтон Пост</а>

Tweet
Коментари

ВЕСТИ