Tweet
Nema nikakve sumnje, tehnologija je promenila način na koji komuniciramo i primamo informacije. Međutim, takođe je promenila i potražnju poslodavaca za kandidatima sa određenim veštinama.

Foto: Flickr

Prevela: Ivana Rangelov

Upravo zbog ove promene, preduzeća su primorana da prilagode način na koji komuniciraju i grade odnose sa svojim klijentima. Potrošači su preopterećeni informacijama i sada se oslanjaju na internet, e-mail ili mobilni telefon kako bi došli do informacija o njihovim omiljenim brendovima i kompanijama.

Kao rezultat toga, u proteklih nekoliko godina, kompanije su preusmerile svoje napore ka digitalnom marketingu. Veće direktora marketinga je iznelo sledeće „Činjenice i statistike“ koje se odnose na potrošnju vezanu za marketing koje će vas, a možda i neće, raspametiti:

• Više od trećine CMO (direktora marketinga) je izjavilo da će digitalni marketing prouzrokovati povećanje potrošnje za 75% ili čak i više u narednih pet godina;

• Digitalno reklamiranje je najbrže rastuća kategorija, sa 16% povećanja potrošnje godišnje;

BIA/Kelsey je procenila da će u SAD plasiranje reklama preko mobilnih uređaja na lokalnom nivou ili na ciljanim lokacijama porasti ove godine za 56% do 6,7 milijardi;

• 28% trgovaca je smanjilo njihove budžete za reklamiranje kako bi više investirali u digitalni marketing;

• Širom sveta potrošnja na reklame na društvenim mrežama je dostigla 16.1 milijardu dolara u 2014. godini, što je povećanje od 3% u odnosu na 2013. godinu;

• Do 2018. godine, reklamiranje na internetu će prestići televiziju kao najveće sredstvo reklamiranja

Foto: Pixabay

Šta, onda, ovo znači za vas?

Znači da se očekuje da će se digitalni marketing razvijati, a možda ne samo razvijati, već i biti u poziciji da preovlada reklamnim segmentom u dolazećim godinama, pa je važno steći ove veštine sada kako bi postali poželjniji kandidat za poslodavce. LinkedIn je analizirao preko 330 miliona profila svojih članova da bi otkrio 25 najpoželjnijih veština koje su pomogle ljudima da nađu posao, i četiri su direktno povezane sa marketingom:

SEO/SEM marketing;
• Menadžer marketinške kampanje;
• Digitalni i onlajn marketing;
• Marketing kanala;

Foto: Pixabay

Kako kompanije nastavljaju da investiraju u digitalni marketing tako je više verovatno da će investirati u zaposlene, koji poseduju veštine koje će doprineti njihovim marketinškim naporima. Učenje ovih veština ne samo da će obogatiti vaš CV, već će vam obezbediti doživotnu karijeru u marketingu.

Izvor: EDX


Ivana je večiti sanjar koji veruje da postoji svet iza ogledala.


***

Pročitajte i:

SEO optimizacija za početnike
Razvoj digitalnog marketinga – 5 prognoza
Posetite predavanja o preduzetništvu mladih!

***

Ovaj tekst nastao je našom željom da mladi koji žele da se oprobaju u prevođenju tekstova to iskustvo steknu i unaprede kod nas. Ukoliko želiš da budeš prevodilac u našem mladom timu CV uz jedan prevedeni tekst, sa izvornim, pošalji na [email protected] sa naznakom Prijava/Prevodilac. Otvoreno za sve od 15 do 35 godina. Prijem novih članova vršimo do svakog prvog dana u mesecu.

Želim povremeno da dobijam mejlove od portala o vestima, najnovijim konkursima i aktivnostima OVDE

Odricanje od odgovornosti

Tweet
Komentari

VESTI