Prevela: Jana Živanović
Kako se vaša kompanija razvija, morate se postarati da takođe izgrađujete i bazu lojalnih kupaca. Sjajna stvar u vezi sa društvenim medijima jeste to što zadovoljna mušterija može da preporuči vaše proizvode i usluge porodici i prijateljima.
Ako niste sigurni kako da pristupite društvenim medijima, pogledajte svoju konkurenciju da dobijete ideju kako to čine druge firme. Onda postavite sebi za cilj da uradite bolje. Pogledajte naših top 5 saveta o tome kako da poboljšate svoju uslugu za mušterije na društvenim mrežama.
Počnite iznutra
Najbolji način da budete sigurni da vaša usluga mušterijama ostaje nepromenjena u kompaniji i na platformi društvenih mreža jeste da počnete od osoblja. Krenite tako što ćete uspostaviti jasne vrednosti i jasnu politiku društvnih medija. Postarajte se da vaši zaposleni budu dobro obučeni i da su sposobni da se nose sa problemima čim se oni stvore. Na ovaj način možete biti sigurni da ste uvek prisutni onlajn.
Zainteresujte se za mušterije
Održavanjem profila na društvenim mrežama aktivnim imaćete platform na kojoj ćete moći da se povežete i vršite interakciju sa mušterijama. Budite ličnost, ne bezlična marka. Vaše mušterije će želeti da razgovaraju sa stvarnim osobama, ne sa mašinom koja šalje poruke automatski. Upoznajući se sa svojim mušterijama, možete bolje razumeti ljude koji koriste vaše proizvode, a ovo možete koristiti kako biste omogućili bolju personalizovanu uslugu koja će premašiti očekivanja vaših potrošača.
Nosite se sa tim
Ako vam pristigne žalba, potrudite se da na nju odreagujete brzo i profesionalno. Kada postupate sa potrošačem, budite ljubazni. Važno je da se otvoreno i istinski izvinite zbog greške. Nakon toga, pređite na konverzaciju privatnom porukom ili mejlom. Najbolji način da premašite očekivanja jeste da postignete zajedničko rešenje, ali da pružite više od onog što je mušterija očekivala. Ovo je vaša mogućnost da negativno iskustvo pretvorite u pozitivno.
FOTO: Digitalizuj me
Koristite povratnu informaciju
Žalbe nisu samo prilika da pokažete svoje veštine pružanja usluga mušterijama, već su i šansa da učite i razvijate svoje proizvode i usluge. Treba da podstičete svoje potrošače da vam daju komentare i da razmatrate predloge koje vam nude. Možete da koristite ove komentare za razvijanje kompanije i da pružite korisnicima uslugu koja u potpunosti odgovara njihovim potrebama.
Postanite brižan vođa
Pružite savet i delite stručnost i iskustvo. Stvarajte zanimljiv i koristan sadržaj koji možete da koristite za blog svoje kompanije. Ako počnete da koristite blog, postarajte se da ga redovno ažurirate. Vaši postovi onda mogu da se promovišu na kanalima društvenih medija i da posluže kao pokretač smislenih razgovora.
IZVOR: Bm magazine
Jana je tinejdžer, pisac, maštar, veštica bez metle, budući profesor engleskog koji još čeka pismo iz Hogvortsa. U međuvremenu dane boji studiranjem, volontiranjem, prevođenjem i druženjem sa ljudima koji šire dobre vibracije.
Pročitajte i:
Pažnja: Zašto je važan govor tela?
Kako fizičko iskustvo djeluje na učenje?
Ovo su honorarni poslovi za vas!
***
Ovaj tekst nastao je našom željom da mladi koji žele da se oprobaju u prevođenju tekstova to iskustvo steknu i unaprede kod nas. Ukoliko želiš da budeš prevodilac u našem mladom timu CV uz jedan prevedeni tekst, sa izvornim, pošalji na [email protected] sa naznakom Prijava/Prevodilac. Otvoreno za sve od 15 do 35 godina. Prijem novih članova vršimo do svakog prvog dana u mesecu.
Želim povremeno da dobijam mejlove od portala o vestima, najnovijim konkursima i aktivnostima OVDE