Сваких неколико месеци наиђете на нешто из области одређеног тржишта, а да нисте ни знали да то постоји. Овог пута у питању је програм стипендија које обезбеђује Гугл, а то је АдВордс програм за непрофитне организације који спада у ову категорију.

Фото: Design Bolts
Превела: Тања Марић
Било да поседујете непрофитну организацију или не, занимљиво је видети шта је то што Гугл нуди и шта други у вашој индустрији користе као начин рекламирања. Ако сте икада размишљали да оснујете непрофитну организацију, ово вам може помоћи у одлуци. Разумевање овог програма је само још један начин на који можемо створити квалитетно познавање Гугла.
<�имг цласс="рфлоат" срц="хттп://с32.постимг.орг/в3к5qдвзп/ввв_вордстреам.пнг" />
Фото: Wordstream
Како функционише програм Гугл стипендија?
Идеја је да се непрофитне организације могу рекламирати на Гуглу без икаквих трошкова. Ако се ваша организација квалификује за програм, добијате 10,000 долара месечно у АдВордс-у за рекламирање на Гуглу да бисте постигли своје циљеве. Звучи сјајно, зар не?
То је одличан програм, али услови конкурисања су строги и потребно вам је мало времена. Као што и очекујете, постоји процес аплицирања, али такође морате водити рачуна да пратите све детаље програма или можете изгубити стипендију.
Квалификације за Гугл стипендије
У већини случајева, ако је ваша организација непрофитна, моћи ћете да конкуришете без било каквог додатног посла. Међутим, лакше је ако познајете све услове конкурса пре него што почнете. Ако сте још увек у стадијуму планирања, помоћи ће вам познавање услова конкурса, који су приказани испод.
- Морате да имате важећи и актуелан добротворни статус;
- Морате се сложити са условима које Гугл захтева. Од вас се тражи да прихватите све услове, међу којима су и како ћете користити донације, како ћете их примати, итд. Запамтите, морате да се сложите са њима и да их поштујете. Ако их се не придржавате, ништа од стипендије;
- Морате да имате сајт који ћете редовно ажурирати и који ће имати неопходне информације о вашој организацији које су доступне посетиоцима (као и онима који вам додељују стипендију).
Иако морате да испуните горенаведене услове, постоје и одређене организације које се не могу пријавити, те вам ово може помоћи да видите на чему сте. Ако радите са неком болницом, владином организацијом, школом, академским програмом или пак центрима за бригу о деци, онда не можете да конкуришете за ову стипендију.
Одржавање стипендије
Онда када добијете стипендију Гугла, други корак је сачувати је. Постоји поприличан списак ствари које морате да урадите да не бисте случајно изгубили стипендију за коју сте толико напорно радили.
- Када се рекламирате, морате да оставите линк УРЛ-а који сте навели у својој пријави. Такође, ваша реклама мора да се фокусира на то да шаље људе на ваш сајт;
- Морате да се улогујете на свој АдВордс налог сваких неколико недеља да бисте доказали да сте активни (у супротном би Гугл могао да паузира налог);
- Не можете да приказујете рекламе са Гугл АдСенсе;
- Можете да продајете производе, али то не смеју бити финансијски производи, као што су кредитне картице;
- Не смете да тражите донације у виду великих производа, а сав добитак мора ићи вашој организацији.
Извор: Small Business Trends
Тања сматра да шта зрачиш, то и привлачиш!
***
Прочитајте и:
Kako se suočiti sa mobingom?
Zašto niste pozvani na intervju za posao?
14 karakteristika izvanrednog mentora
***
Овај текст настао је нашом жељом да млади који желе да се опробају у превођењу текстова то искуство стекну и унапреде код нас. Уколико желиш да будеш преводилац у нашем младом тиму ЦВ уз један преведени текст, са изворним, пошаљи на [email protected] са назнаком Пријава/Преводилац. Отворено за све од 15 до 35 година. Пријем нових чланова вршимо до сваког првог дана у месецу.
Желим повремено да добијам мејлове од портала о вестима, најновијим конкурсима и активностима OVDE
