Tweet

Reputacija za čoveka je kao zdravstveni karton za istoriju bolesti. Ukazuje na naše trenutno stanje na osnovu dotadašnjih postupaka, zalaganja, životnog stila. Internet reputacija nije bitno drugačija. Ona oslikava Vaše ponašanje, zalaganje, odnos prema drugima ali u virtuelnom svetu. Nemojte misliti da je to manje bitno. U vremenu kada internet korisnika ima sve više, internet reputacija bitno može uticati da Vaš razvoj ili stagnaciju.

Internet reputacija se odnosi na celokupnu aktivnost koju preduzimate na internetu. Za privatna lica to mogu biti sajtovi koje posećuju, slike ili komentari koje objavljuju. Nemojte biti lakoverni i misliti da ovo ne utiče na Vašu reputaciju. Sve su češći slučajevi internet provera prilikom zapošljavanja radnika. Mislite da će HR kompanije želeti da zaposli osobu koja javno prikazuje eksplicitne fotografije?

Za preduzeća ništa manje nije bitna pozitivna internet reputacija. Možda je čak i bitnija. Za firme je izgradnja reputacije malo složenija i počinje od internet prezentacije, preko zastupljenosti na društvenim mrežama i reklame na biranim sajtovima do komunikacije sa korisnicima usluga ili proizvoda. Da je teško izgraditi reputaciju a lako je urušiti pokazuju istraživanja koja nam govore da jedan zadovoljan korisnik u proseku internetom obavesti tri svoja prijatelja o svom prijatnom iskustvu. Nezadovoljan klijent u proseku obavesti dvadesetsedam prijatelja o lošim iskustvima koje je doživeo. Zato, predstavnici preduzeća, vodite računa! Ukoliko niste u stanju da pozitivno gradite svoju reputaciju, ne dozvolite da ona bude negativna.

I jedni i drugi, što pre shvatite ove premise, biće Vam lakše da ih iskoristite kao svoju prednost!

Izvor: www.top-adria.com

Tweet
Komentari