Tweet

Репутација за човека је као здравствени картон за историју болести. Указује на наше тренутно стање на основу дотадашњих поступака, залагања, животног стила. Интернет репутација није битно другачија. Она осликава Ваше понашање, залагање, однос према другима али у виртуелном свету. Немојте мислити да је то мање битно. У времену када интернет корисника има све више, интернет репутација битно може утицати да Ваш развој или стагнацију.

Интернет репутација се односи на целокупну активност коју предузимате на интернету. За приватна лица то могу бити сајтови које посећују, слике или коментари које објављују. Немојте бити лаковерни и мислити да ово не утиче на Вашу репутацију. Све су чешћи случајеви интернет провера приликом запошљавања радника. Мислите да ће ХР компаније желети да запосли особу која јавно приказује експлицитне фотографије?

За предузећа ништа мање није битна позитивна интернет репутација. Можда је чак и битнија. За фирме је изградња репутације мало сложенија и почиње од интернет презентације, преко заступљености на друштвеним мрежама и рекламе на бираним сајтовима до комуникације са корисницима услуга или производа. Да је тешко изградити репутацију а лако је урушити показују истраживања која нам говоре да један задовољан корисник у просеку интернетом обавести три своја пријатеља о свом пријатном искуству. Незадовољан клијент у просеку обавести двадесетседам пријатеља о лошим искуствима које је доживео. Зато, представници предузећа, водите рачуна! Уколико нисте у стању да позитивно градите своју репутацију, не дозволите да она буде негативна.

И једни и други, што пре схватите ове премисе, биће Вам лакше да их искористите као своју предност!

Извор: www.top-adria.com

Tweet
Коментари

ВЕСТИ