Tweet

U vreme ekonomske krize kada je sve manje para u opticaju i kada svi smanjuju troškove do maksimuma, od zaposlenih se u najmanju ruku traži da budu produktivniji. Oni koji u tome uspeju, velika je verovatnoća da će u teškim trenutcima za kompaniju uspeti da zadrže radno mesto. David Allen, autor poslovnog bestsellera “Organizacija posla”, predlaže taktike za veću produktivnost na poslu.

Oprezno s multitaskingom

Iako na prvi pogled ovaj savet zvuči neuobičajeno, činjenica je kako bismo svi bili produktivniji kad bismo e-mail proveravali par puta dnevno umesto svakih nekoliko minuta.

Ukrotite svoj Inbox

Tehnologija je izvrstan sluga, ali loš vladar. Allen tvrdi da ukoliko vam za odgovaranje na e-mail treba više od dve minute, pričekajte dok se gužva ne raščisti. Uklonite alarme koji vas upozoravaju na novu e-mail poruku. Budite kratki, jasni i konkretni te šaljite manje kako biste primili manje.

Razbistrite um

Ne trebate sediti u lotus položaju i meditirati, ali tokom radnog vremena, odvojite par minuta za opuštanje. Samo nekoliko minuta odvajanja od računara ili šetnja oko zgrade pomoći će vam da ostanete fokusirani.

Otkažite nepotrebne sastanke

Komunikacija licem u lice od velikog je značaja (e-mail poruke često se krivo protumače), ali kad je u pitanju vaše vreme, budite nemilosrdni. Otkažite svaki sastanak koji nije zaista neophodan.

Sastavite liste

Stručnjaci za produktivnost tvrde kako zapisivanje radnih zadataka može uvelike pomoći u planiranju posla. Odredite kratkoročne i dugoročne zadatke. Definišite koje poslove možete odložiti ili ih delegirati nekom drugom.

Očistite svoj radni sto

Poslednjih 15 minuta radnog dana posvetite čišćenju svog stola. Bacite sve što vam ne koristi. Svaki komad papira pregledajte samo jednom i ukoliko vam ne treba, uklonite ga istog trena.


profitiraj.hr

Tweet
Komentari