Када је Брајан Балан обезбедио праксу у Форскверу, напредној апликацији са преко 20 милиона корисника, знао је да мора да уради нешто импресивно да би се издвојио.
Превела: Гордана Арсенић
ФОТО: Career Bliss
Уместо да само пошаље биографију, Балан је такође послао неколико сјајних идеја за пословање Форсквера.
„Брајан је урадио сјајан посао привукавши моју пажњу и пре него што је започео рад на пракси, тако што је на блогу написао сјајан текст о трговцима“, стоји у једној LinkedIn препоруци, коју је за Баларда написао његов бивши послодавац у Форскверу.
Стартап компаније грабе кандидате попут Балана, који увек иду испред, не би ли се доказали.
Да бисте сазнали шта је тачно потребно како бисте привукли пажњу стартап компаније, разговарали смо са Баланом (који је сада оснивач кулинарског стартапа A&B American Style) и неколико других особа из те бранше о томе како да их убедите да вас запосле.
Ове инсајдерске информације злата вреде свакоме ко жели да ради у стартап компанији.
1. Предложите одговарајући пројекат циљаној стартап компанији
Погледајте Балана – предлагање пројекта је кључно приликом аплицирања.
„Одабир нових радника је тежак и захтева много времена“, каже Балан. Ово важи за било коју компанију – али стартап компаније су посебно ограничене и временски и када су у питању ресурси. „Кандидат који покаже интересовање већ има један плус“, каже Балан.
Пре него што понудите неку феноменалну, свежу идеју... морате да прочитате све о компанији. То једноставно не можете заобићи! „Пронађите нешто на чему раде или нешто на чему мислите да би требало да раде. Онда добро размислите и направите листу од десет ствари које би требало сместа да ураде, али вероватно немају времена са својим малим тимом“, каже Балан. Линкујте своје идеје ка вашем личном блогу, попут Балана, или предложите своју идеју у пропратном писму.
2. Покажите самоиницијативу
Бен Дајмонд, потпредседник одељења за информационе технологије у Windsor Resources, каже да стартап компаније траже од њега да пронађе кандидате који „оду кући и онда почну сами да се играју технологијом, јер те компаније желе људе који иницирају сопствене пројекте, производе и решења“.
Стартап компаније су страствене када је у питању њихово пословање – покажите да сте и ви страствени, тако што ћете започети пројекат у слободно време! Проверите да ли сте истакли пројекте и технологије на којима радите у своје слободно време.
Брусите вештине које ваша омиљена стартап компанија треба. Како стартап компаније имају веома ограничене ресурсе, поседовање снажних вештина главни је приоритет. „Другим речима, талентованог кандидата могу заобићи због појединца са том посебно жељеном вештином“, каже Фил Дан из компаније Livio, коју је недавно купио Ford Motor Co.
3. Користите своју личност као средство
Гласови могу превагнути у вашу корист уколико имате одговарајућу личност. „Чак више него у већим, боље уходаним, један лоша јабука у малој групи људи може да поквари све“, каже Султан Мегџи, генерални директор компаније Reformation Medicine, која нуди велики број података у вези са здравством.
Дакле, претражите друштвене медије и блог компаније и обратите пажњу на стил писања на њеном веб сајту, да бисте добили идеју о културном обрасцу који негује компанија.
4. Истичите се до краја пројекта
Не само да треба страствено да почнете пројекат са стране, већ и да скренете пажњу на своја завршна достигнућа.
„Цени се када сте у могућности да се ослоните на некога ко може да преузме пројекат и води га до краја“, каже Шон Тугас, кооснивач компаније WealthPrep Inc, стартап компаније која се бави онлајн финансијским саветовањем. „Препоручио бих вам да имате нешто опипљиво, како бисте доказали да сте почели нешто, и да видите кроз то све до завршетка.“
5. Како да уђете у круг компаније
Као код било ког другог тражења посла, умрежавање је најбољи могући начин да вас компанија примети.
ИЗВОР: <�а хреф="хттп://ввв.цареерблисс.цом/адвице/5-ваyс-то-цонвинце-стартуп-емплоyерс-то-хире-yоу/" таргет="_нев">Цареер Блисс</а> Аутор: Ritika Trikha