Tweet
Kada je Brajan Balan obezbedio praksu u Forskveru, naprednoj aplikaciji sa preko 20 miliona korisnika, znao je da mora da uradi nešto impresivno da bi se izdvojio.

Prevela: Gordana Arsenić

FOTO: Career Bliss


Umesto da samo pošalje biografiju, Balan je takođe poslao nekoliko sjajnih ideja za poslovanje Forskvera.
„Brajan je uradio sjajan posao privukavši moju pažnju i pre nego što je započeo rad na praksi, tako što je na blogu napisao sjajan tekst o trgovcima“, stoji u jednoj LinkedIn preporuci, koju je za Balarda napisao njegov bivši poslodavac u Forskveru.
Startap kompanije grabe kandidate poput Balana, koji uvek idu ispred, ne bi li se dokazali.
Da biste saznali šta je tačno potrebno kako biste privukli pažnju startap kompanije, razgovarali smo sa Balanom (koji je sada osnivač kulinarskog startapa A&B American Style) i nekoliko drugih osoba iz te branše o tome kako da ih ubedite da vas zaposle.
Ove insajderske informacije zlata vrede svakome ko želi da radi u startap kompaniji.

1. Predložite odgovarajući projekat ciljanoj startap kompaniji

Pogledajte Balana – predlaganje projekta je ključno prilikom apliciranja.
„Odabir novih radnika je težak i zahteva mnogo vremena“, kaže Balan. Ovo važi za bilo koju kompaniju – ali startap kompanije su posebno ograničene i vremenski i kada su u pitanju resursi. „Kandidat koji pokaže interesovanje već ima jedan plus“, kaže Balan.
Pre nego što ponudite neku fenomenalnu, svežu ideju... morate da pročitate sve o kompaniji. To jednostavno ne možete zaobići! „Pronađite nešto na čemu rade ili nešto na čemu mislite da bi trebalo da rade. Onda dobro razmislite i napravite listu od deset stvari koje bi trebalo smesta da urade, ali verovatno nemaju vremena sa svojim malim timom“, kaže Balan. Linkujte svoje ideje ka vašem ličnom blogu, poput Balana, ili predložite svoju ideju u propratnom pismu.

2. Pokažite samoinicijativu
Ben Dajmond, potpredsednik odeljenja za informacione tehnologije u Windsor Resources, kaže da startap kompanije traže od njega da pronađe kandidate koji „odu kući i onda počnu sami da se igraju tehnologijom, jer te kompanije žele ljude koji iniciraju sopstvene projekte, proizvode i rešenja“.
Startap kompanije su strastvene kada je u pitanju njihovo poslovanje – pokažite da ste i vi strastveni, tako što ćete započeti projekat u slobodno vreme! Proverite da li ste istakli projekte i tehnologije na kojima radite u svoje slobodno vreme.
Brusite veštine koje vaša omiljena startap kompanija treba. Kako startap kompanije imaju veoma ograničene resurse, posedovanje snažnih veština glavni je prioritet. „Drugim rečima, talentovanog kandidata mogu zaobići zbog pojedinca sa tom posebno željenom veštinom“, kaže Fil Dan iz kompanije Livio, koju je nedavno kupio Ford Motor Co.

3. Koristite svoju ličnost kao sredstvo
Glasovi mogu prevagnuti u vašu korist ukoliko imate odgovarajuću ličnost. „Čak više nego u većim, bolje uhodanim, jedan loša jabuka u maloj grupi ljudi može da pokvari sve“, kaže Sultan Megdži, generalni direktor kompanije Reformation Medicine, koja nudi veliki broj podataka u vezi sa zdravstvom.
Dakle, pretražite društvene medije i blog kompanije i obratite pažnju na stil pisanja na njenom veb sajtu, da biste dobili ideju o kulturnom obrascu koji neguje kompanija.

4. Ističite se do kraja projekta
Ne samo da treba strastveno da počnete projekat sa strane, već i da skrenete pažnju na svoja završna dostignuća.
„Ceni se kada ste u mogućnosti da se oslonite na nekoga ko može da preuzme projekat i vodi ga do kraja“, kaže Šon Tugas, koosnivač kompanije WealthPrep Inc, startap kompanije koja se bavi onlajn finansijskim savetovanjem. „Preporučio bih vam da imate nešto opipljivo, kako biste dokazali da ste počeli nešto, i da vidite kroz to sve do završetka.“

5. Kako da uđete u krug kompanije
Kao kod bilo kog drugog traženja posla, umrežavanje je najbolji mogući način da vas kompanija primeti.

IZVOR: Career Bliss Autor: Ritika Trikha

Tweet
Komentari