Foto: Pixabay
Prevela: Dragana Đilas
Slajdšou reklame su trenutno posebno popularne, budući da pružaju mogućnost za reklamiranje putem vizuelnog formata, a da ne morate da izrežirate ceo video snimak. Opcije koje ranije nisu bile dostupne, kao što je dodavanje teksta ili muzike, zaista poboljšavaju opšti utisak.
Ukoliko želite da naučite šta je potrebno za pravljenje slajdova i kako da napravite svoj, pratite sledeće savete.
1. Odaberite cilj
Prilikom pravljenja bilo koje vrste reklame na Fejsbuku, prvo što bi trebalo da uradite je da izaberete predmet ili temu. Vaša tema je, u suštini, cilj koji želite da postignete svojom kampanjom. Taj cilj može da bude da vaša reklama dođe do velikog broja ljudi, promocija vaše stranice, proširenje korisnika aplikacije ili neka druga od brojnih opcija. Kako biste napravili reklamni slajdšou na Fejsbuku, morate da odaberete temu koja odgovara vašem videu. Na primer, ukoliko izaberete „povećaj broj pregleda“, uspeh vaše kampanje će se meriti prema tome koliko je ljudi pogledalo vaš video.
Foto: Smallbiztrends
2. Izaberite publiku
Svako reklamiranje na Fejsbuku vam nudi mogućnost da odaberete ili prilagodite ciljnu grupu tako da se vaša reklama prikazuje samo relevantnim korisnicima na Fejsbuku. Ovo uključuje određivanje lokacije, godina, pola ili jezika vaše idealne publike. Takođe, možete da namestite gde želite da se vaša reklama pojavljuje, bilo na mobilnoj ili desktop verziji, u desnoj koloni, na Instagramu ili nekom drugom mestu.
Foto: Smallbiztrends
3. Odredite budžet
Zatim sledi određivanje budžeta i rasporeda za reklamu. Može se postaviti dnevni budžet, zajedno sa početkom i krajem kampanje, odnosno reklamiranja. Naravno, moguće je namestiti i da se reklama prikazuje neprekidno. Još jedna korisna stvar jeste postavljanje naziva za pojedinačnu kampanju, da bi se lakše upravljalo sa više kampanja u isto vreme.
Foto: Smallbiztrends
4. Postavljanje slika
Sada možete zapravo da počnete sa pravljenjem slajdšoua. Kad uđete na video odeljak, kliknite na „Create Slideshow“ kako biste započeli. Zatim bi trebalo da odaberete slike koje želite da se pojave u vašem slajdšou. Možete da izaberete slike sa Fejsbuk naloga vaše firme, sa vašeg kompjutera ili mobilnog telefona, ili čak komercijalne fotografije sa interneta. Slajdšou može da sadrži najmanje tri a najviše sedam slika.
Foto: Smallbiztrends
5. Podešavanje slika
Sada možete da odredite kako želite da vaše slike izgledaju unutar reklame. Postoje opcije za određivanje koliko sekundi želite da se svaka slika prikazuje, kao i efekti prilikom promene slike, na primer izbledeli efekat. Takođe, ukoliko slike nisu iste veličine ili oblika, možete ih namestiti tako da budu u istoj razmeri, na primer u obliku pravougaonika ili kvadrata, a možete ih ostaviti i u originalu. U ovom delu možete da postavite i naslovnu sliku za vaš video.
Foto: Smallbiztrends
6. Dodavanje teksta i muzike
Efektnu prezentaciju, međutim, ne sačinjavaju samo slike. Unutar postavki za kreiranje slajdšoua imate i opciju za dodavanje teksta i muzike u vaš video. Što se tiče muzike, možete da izaberete od unapred odabranih žanrova i vrsta muzike, ili možete jednostavno sami da pronađete muziku koja najviše odgovara temi vaše reklame. Za dodavanje teksta, ako želite da uključite poruku ili informaciju u svoju reklamu, imate opciju dodavanje malog kvadrata u koji se unosi tekst koji se oslikava preko slike.
Foto: Smallbiztrends
7. Postavljanje postojećeg videa
Ukoliko već imate neke video reklame na Fejsbuku, možete i njih iskoristiti i napraviti od njih novi slajdšou. Možda želite da isprobate različite formate ili mislite da bi slajdšou izgledao privlačnije vašoj ciljnoj grupi. Da biste ovo uradili, samo učitajte video i aplikacija će sama automatski da izabere deset slika iz videa, od kojih vi možete da odaberete one koje želite da budu uključene u slajdšou. Naravno i u ovom slučaju možete da dodate tekst ili muziku ukoliko želite.
Foto: Smallbiztrends
8. Objavite reklamu
Na kraju, ukoliko ste zadovoljni svojim konačnim radom, možete da objavite reklamu i da jednostavno posmatrate rezultate. Možete da obustavite kampanju ukoliko niste zadovoljni rezultatima, ili da je produžite ukoliko se slajdšou pokaže veoma uspešnim.
Izvor: Smallbiztrends
Dragana voli strane jezike, daleke zemlje i putovanja.
***
Pročitajte i:
Šta možemo da naučimo iz WhatsApp kontroverze?
Deset zapovesti za preduzetnike
Reklamiranje putem društvenih mreža
***
Ovaj tekst nastao je našom željom da mladi koji žele da se oprobaju u prevođenju tekstova to iskustvo steknu i unaprede kod nas. Ukoliko želiš da budeš prevodilac u našem mladom timu CV uz jedan prevedeni tekst, sa izvornim, pošalji na [email protected] sa naznakom Prijava/Prevodilac. Otvoreno za sve od 15 do 35 godina. Prijem novih članova vršimo do svakog prvog dana u mesecu.
Želim povremeno da dobijam mejlove od portala o vestima, najnovijim konkursima i aktivnostima OVDE