Tweet

Да би било ефикасно, рекламирање мора да омета. Мора да вас заустави током читања новина или размишљања о свом дану који је био довољно дуг да прочитате или чујете рекламу. Да би рекламирање функционисало како треба, мора да буде поуздано, јединствено и незаборавно. На крају, мора да се потроши довољно новца да би се обезбедио медијски распоред ради учесталости реклама, што је најважнији елемент да се рекламе запамте.

ФОТО: Forbes

Превела: Маłгорзата Сзабан

Списак важних елемената рекламирања:

• Дајте једноставну, јединствену поруку. Људи имају проблема с памћењем нечијег имена, не говорећи о компликованој поруци у реклами. У случају штампаних реклама - што је једноставнији наслов, то боље. Сваки елемент рекламе би требало да подупире поруку у наслову, без обзира на то да ли је у поруци „цена”, „селекција”, „квалиет” или било који други појам.

• Држите се примамљивог стила. Рекламе имају личност и стил. Нађите примамљив стил, па затим и личност и држите их се најмање годину дана како бисте избегли збуњивање купаца.

<�имг цласс="тфлоат" срц="хттпс://с4.постимг.орг/муссл74у5/Лоyалтy600x400.јпг" />
Фото: LinkedIn

• Будите поуздани. Ако говорите да је квалитет ваша највећа врлина, а очигледно није, рекламирање ће да убрза ваш крај, уместо да побољшава ваш бизнис. Идентификовање и клеветање конкуренције би требало избегавати. Оно потенцијално збуњује и деконцентрише и може да вам се обије о главу тако што ће клијенти да постану лојалнији конкурентима.

• Идите на куповину. У реклами обезбедите лако видљиву информацију за потенцијалне купце: локацију, број телефона, радно време, прихватане начине плаћања.

• Уверите се да ваша реклама изгледа професионално. Ако имате времена и талента, компјутерска графика и софтвер за стоно издаваштво могу да обезбеде професионални изглед шаблона како бисте направили штампане рекламе доброг изгледа.

За сређивање текста размотрите уметничку и графичку помоћ од локалних агенција и уметничких атељеа у којима ћете да нађете искусне професионалисте са скупим и креативним софтверима у својим кућама. Електронске (ТВ, радио, интернет) и рекламе које се постављају напољу боље да оставите професионалцима.

• Будите искрени. Без обзира на медиј који одаберете, уверите се да је порука етичка и искрена. Постоје строга правила у вези с обманом и лажним оглашавањем.

Постоји стара пословица која каже да је најмање 50% свих реклама трошење новца. Вероватно то је истина – и ако можете да установите која половина вашег буџета за рекламу је лоше искориштена, уштедићете хрпу новца. Међутим, пре него што стекнете такво знање (које је већини трговаца промакло), бићете довољно паметни, па ћете да наставите рекламирање пуном паром и нећете да уклоните нешто што баш може да делује.

Бесплатно и јефтино рекламирање:

• Одштампајте примамљиве и информативне пословне визит картице које укључују ваш лого и делите их свуда, константно! Ако у свом бизнису користите прибор за писање, мора да се уклапа са вашом визит картицом. Своју личност одржавајте што доследнијом.

• Одштампајте неколико ваучера. То ће да дозволи вашим клијентима да вас представи новим клијентима. Будући да сте плаћени унапред за производ или услугу, добри су за проток вашег новца.

<�имг цласс="тфлоат" срц="хттпс://с28.постимг.орг/кyx6ф5нбx/Воуцхер600x400.пнг" />

ФОТО: Orbis Bio

Брошуре пружају много детаља о производу или услузи. Једноставне трикратно слагане брошуре могу да се наруче у малим количинама од појединих добављача.

• Леци могу да се направе врло јефтино на вашем компјутеру или у локалној штампарији. Можете да користите боје колико хоћете, колор штампач или старомодни папир за штампање. Могу да се дају као додатак уз кесе или као умеци уз фактуре.

• Знакови који се каче на кваку су веома ефикасни и опште кориштени у подручју брзе хране, кућне доставе и пружања услуга. Ако одаберете ово средство, користите тешки материјал како их не би отпухао ветар из квака, па засмећивао околицу.

Каталози које шаљете поштом. Наука иза масовне дистрибуције каталога је овде ван оквира нашег разговора. Ако вам се чини да би умеци успешно достигли ваше тржиште, позовите једног од великих дистрибутера и сазнајте колико би вас коштало придружење се таквој врсти програма.

• Папирнате или пластичне кесе и паковања чине економичне билборде. Одштампајте своје име, лого и поруку на свим могућим местима, свим странама. Поштанске ознаке су још један одличан медиј. Свако ко управља вашом поштом, видеће вашу поруку без икаквог трошка с ваше стране.


ИЗВОР: BizFilings

Живиш толико пута колико језика познајеш.

***

Прочитајте и:

Uticaj reklama na decu
Šta uspešan lider NIKADA neće reći?
Kako brzo razviti posao?

***

Овај текст настао је нашом жељом да млади, који желе да се опробају у превођењу текстова, то искуство стекну и унапреде код нас. Уколико желиш да будеш преводилац у нашем младом тиму, ЦВ уз један преведени текст, са изворним, пошаљи на [email protected], са назнаком Пријава/Преводилац. Отворено за све од 15 до 35 година. Пријем нових чланова вршимо до сваког првог дана у месецу.


Желим повремено да добијам мејлове од портала о вестима, најновијим конкурсима и активностима OVDE

Odricanje od odgovornosti

Tweet
Коментари

ВЕСТИ