
Da li ste ikada razmišljali o tehnikama prodaje?!
Ako niste, vreme je da počnete da mislite o tome!
Prodaja nije tehnika neophodna samo vašem prodavcu u kraju, to je tehnika koja nam je svima potrebna. I konobarici koja u vašem omiljenom kafiću nudi ponudu dana, i vašoj mami koja vam prodaje priču o boljem životu nakon fakulteta, ne biste li ga konačno završili, ali i za gradonačelnika, premijera koji se bore za glasove na izborima, svi nešto prodaju. Prodaja je važna svakom od nas, gotovo u svim prilikama, kada konkurišemo za posao, kada dobijemo posao, kada komuniciramo sa prijateljima, kad se udvaramo...
Zašto onda ne posvetimo više pažnje izučavanju ovog fenomena koji nam može bitno poboljšati život u svakom njegovom aspektu?!
Nisam u mogućnosti da dam odgovor na ovo pitanje, ali definitivno vam mogu reći šta nikako ne treba raditi ukoliko želite da budete uspešan “prodavac”. Niko od nas ne voli da ispadne manje pametan, a posebno prilikom prodaje nečega do čega vam je stalo da prodate. U cilju da realizujete prodaju učinićete sve što je do vas i kompletno svoje umeće podelićete sa vašim potencijalnim “kupcima”. Ovo je velika greška i tu grešku najčešće čine početnici kojima je dodatno stalo da svima pokažu kako vladaju materijom. To nikako nemojte raditi! Od novca zarađenog ovim putem nećete se najesti hleba, ili pica – šta god da preferirate.
Bez obzira kojim poslom da se bavite ili u kojoj sferi želite da isprobate ovu tehniku, ne zaboravite da ste u svoje znanje uložili vreme, novac i energiju i treba da budete nagrađeni za to!
Kao što kaže poznata kovanica: “Prodajte im danas, a edukujte ih sutra”. Nije jednostavno, ali ništa vas ne košta da probate.