Tweet

Autor: Драгана Миловановић

Da li ste znali da ste vi svoj brend i PR menadžer?

PR menadžeri imaju zadatak da kontinuirano stvaraju odnose razumevanja, poverenja i saradnje između kompanije, medija i javnosti. Sve akcije koje se preduzimaju u tu svrhu mogu se sažeti u jednu reč – KOMUNIKACIJA. Dok se zahuhtavaju nove društvene mreže, PR i marketing menadžeri koji mogu da učine svoj brend vidljivim među milion drugih su najuspešniji. Evo šta možete naučiti od njih kada koristite društvene mreže za unapređenje svoje karijere.

Napravite brend od sebe. Postoje profesionalne društvene mreže preko kojih se povezuju poslovni saradnici i poznanici, od koga je najpoznatiji LinkedIn. Profil na ovakvoj mreži je zapravo CV, što može da vam posluži da stupite u kontakt sa profesionalcima kojima se divite i sa kojima biste želeli da radite. Takođe, urednim i detaljnim profilom možete privući potencijalne poslodavce.

"Lajkujte" potencijalne poslodavce. Na Fejsbuku ste označili svoja omiljena mesta za izlazak, proizvode i prodavnice kako biste redovno dobijali najsvežije informacije o njima. Zašto ne biste uradili isto sa kompanijama u kojima biste voleli da radite? Ne samo da ćete tako saznati više o svom radnom mestu iz snova, već ćete na vreme biti obavešteni o konkursima na kojima možete da se okušate! Možete proveriti i da li je kompanija prisutna na Tviteru – tvitovi zaposlenih vam mogu otkriti insajderske informacije o atmosferi na poslu, što teško možete saznati na drugi način.

Povežite se.Kada govorimo o društvenim mrežama, podrazumeva se da je njihov najvažniji aspekt povezivanje sa drugim ljudima. To koristimo svakodnevno u privatnom životu, ali nemojte da zaboravite da na Internetu možete pronaći i grupe profesionalaca koji imaju slična interesovanja kao i vi i saznati na kojim događajima se okupljaju. Koliko god da je komunikacija sada posredovana tehnologijom, lični kontakt je još uvek veoma važan i koristan za saznavanje o novim poslovnim prilikama.

Pokažite da ste ekspert. Ukoliko smatrate sebe stručnjakom u svom poslu, nemojte da se krijete! Pokrenite blog i podelite svoje znanje sa svetom. Time ćete pokazati da ste preduzimljivi, da pratite aktuelna zbivanja iz svoje ekspertize, kao i da imate smisao za izražavanje. Počnite sa nekoliko probnih postova koje ćete pokazati kolegama od poverenja. Posle toga – onlajn nebo je vaše!

Pazite na javnost. Dobro je biti prisutan na Internetu, ali je jako loše ako vaš poslodavac ukuca vaše ime u Gugl i naiđe na kompromitujuće fotografije od sinoć. Pripazite na to šta postujete i ko sve može da vidi te sadržaje. Iako se kompanije u Srbiji tek navikavaju na korišćenje društvenih mreža, nemojte se oslanjati na to da niko neće proveriti vaše onlajn prisustvo, posebno ako radite u oblasti komunikacija.


KURS: AKTIVNO TRAŽENJE POSLA

***
Volite da pišete u slobodno vreme? Želite da vidite svoje tekstove na portalu iSerbia? Nije potrebno iskustvo, već samo želja i ideje! CV i jedan tekst pošaljite na [email protected], sa naznakom "Prijava / novinar". Otvoreno za sve od 15 - 35 godina Prijem novih dopisnika vrši se najkasnije svakog prvog dana u mesecu.

Želim povremeno da dobijam mejlove od portala o vestima, najnovijim konkursima i aktivnostimaa OVDE

Odricanje od odgovornosti


Tweet
Komentari