Tweet

Велике су шансе, да ће било ко са ким разоговарате имати идеју за бизнис који ће му једног дана омогућити да заради милионе. Иако је до бизнис идеја можда лако доћи, њихово обиситињење, кроз огоман успех, сасвим је другачија игра. Многи предузетници, међутим, помоћу једноставних идеја и скромног почетка успели су да те идеје претворе у пун погодак.


Сара Блакелy, Спанx

Једне вечери Сари Блејкели поцепале су се хулахопке и тада је рођена идеја за Спанкс. Наоружана уштеђевином од пет хиљада долара Сара је истраживала и написала идеју за патент – хулахопке без стопала (хулахоп до глежњева). Возила се свуд редом по Северној Каролини како би пронашла произвођача који ће пристати да израђује нови производ. Већина њих одговорила је да се то никада неће продавати, али један од власника одлучио се да јој помогне у спровођењу ове „сулуде идеје“.
Двехиљадите године њен прототип је усавршен и кренуло се у потрагу врхунских робних кућа који би биле купци. У прва три месеца било је продато педесет хиљада пари и од тада, Сарина „суманута идеја“ вртоглаво расте. Малопродајом је остварен приход од триста педесет милиона долара у 2008.


Бриан Сцудаморе, ГОТ ЈУНК

Године 1989. Брајан Скудаморе чекао је у реду у Мекдоналдс ресторану када му је за око запао стари камионет локалне шлеп службе. Инспирација је наврнула и Скудаморе је купио полован пикап за седамсто долара и тако започео бизнис „Тхе Руббисх боyс“. Почео је скупљањем смећа у паузама изеђу предавања на универзитету, али како се касније успоставило, оно што је требало да буде џепарац којим би отплаћивао студнетске трошкове врло брзо прерасло је у озбиљан посао.
Четири године касније он напушта школу како би се пуним радним временом фокусирао на предузеће. Године 1998. променио је име предузећа у ГОТ ЈУНК и годину дана потом отворио прву франшизу у Канади. Данас компанија послује на различитим локацијама широм Северне Америке и Аустарлије. Компанија је остваривала приход већи од сто милиона током 2007. и 2008.


Берт анд Јохн Јацобс, Лифе ис гоод

Берт и Джон дизајнирали су своје прве мајце 1989. и продавали их на уицама Бостона и на колеџима дуж Источне обале. Али за пет година, нису постигли неки значајнији успех. Затим, 1994. дошли су на идеју да искористе цртаног јунака по имену Джејк и споје га са мотоом – „Лифе ис гоод“

Људе је привукла ова једноставна порука оптимизма. Мајце су постале хит на малом уличном сајму и трговци су ускоро постали заинтересовани. Сада су Джејков лик и препознатљив мото много више од обичне мајце. Могу се пронаћи различити производи: пешкири, подметачи за шоље, поводци за псе...
И живот је засита леп сада за Берта и Джона који од 2010. инкасирају више од сто милиона долара годишње.


Адам Ловрy анд Ериц Рyан, Метход

Идеја за еколошки прихватљиво чишћење кућа пала је на памет Адаму и Ерику док су живели као цимери у Сан Франциску. Приметили су да увек када чисте стан после журки које праве, добију напад кашља проузрокован коришћењем производа за чишћење. То их је навело на размишљање да ли су производи које користе за чишћење прљавији од нереда који покушавају да уклоне.

У то време није било много избора када су у питању производи за чишћење који не садрже јаке хемикалије. Тако су Адам и Ерик урадили нека истраживања и основали 2000. године Метод – линију екопроизвода кућне неге. Десет година касније, производи се налазе на полицама свих продавница широм Америке, а компанија остварује бруто приход већи од сто милиона долара.

Извор: топ-адриа.цом

Tweet
Коментари

ВЕСТИ