FOTO: Media life
Cilj konferencije biće u duhu slogana „Otkrijte skriveno“, a poznati i priznati inostrani i domaći eksperti iz sveta turizma će u tri dana predavanja prisutnima otkriti Know How za bolje iskorišćenje turističkih potencijala naše zemlje i okruženja. Pokazaće šta sve može u Srbiji biti turistički proizvod i kako je moguće unaprediti ovu delatnost i uvećati prihod od turizma.
Na konferenciji će govoriti jedan od najpoznatijih svetskih konsultanata u oblasti turizma i turističkog menadžmenta profesor Andreas Voegl, čovek koji je za svoj rad i zalaganje osvajao priznanja kakva su „Svetski Hotelijer godine“ i „Najbolji hotel na svetu“. Profesor Voegl dolazi iz jedne od najrazvijenijih turističkih privreda u svetu i govoriće o sličnostima koje u smislu prirodnih potencijala za razvoj turizma imaju Austrija i Srbija i odgovoriti na pitanje: Zašto ih Austrija bolje koristi? On će preneti deo svog bogatog znanja i iskustva na učesnike konferencije, govoriti o mogućnostima za transfer znanja (Know How) iz Austrije u Srbiju, i na tim iskustvima pokazati kako bi Srbija mogla da poboljša turistički sektor, razvije svoje destinacije, poboljša rad hotela i drugih turističkih preduzeća.
Poseban akcenat konferencije biće na značaju menadžmenta u turizmu, o čemu će govoriti profesori sa FON-a Aleksandar Marković, Sanja Marinković i Marko Mihić. Koji će osim o temi menadžmenta i njegovom značaju za razvoj preduzeća, govoriti i o razvoju e-biznisa, kao i o inovacijama u sektoru menadžmenta usluga.
O sličnostima i razlikama između efikasnosti i efektivnosti koje imaju presudan uticaj na izbor jednog od dva puta ka „pukovniku ili pokojniku“, kao i Upravljanju promenama će govoriti jedan od najpoznatijih predavača sa Adižes instituta, dr Zvezdan Horvat. Učesnici će imati priliku da saznaju koji su to presudni faktori za uspeh nekog hotela ili destinacije, kako upakovati novi proizvod, uslugu ili ideju, tj. kako kreirati turistički proizvod i primeniti IT rešenja u prodaji.
MSc Nenad Vukašinović, član IT tima, izložiće okupljenima važnost i potencijal koji turizam ima, sada i ovde. Kako taj potencijal na najbolji način iskoristiti. Govoriće o značaju digitalnog marketinga i kako putem primene brojnih inovacija ostvariti veće prihode, privući i zadržati putnike namernike.
Informacione tehnologije i turizam se već više od jedne decenije međusobno intezivno prožimaju i danas je gotovo nemoguće kreiratiti nešto novo u turizmu bez primene informacionih tehnologija. Kao highlight konferencije biće otkriveni uspešni primeri poslovanja u Srbiji koje stručna javnost naziva „svetionicima u poslovanju“.
***
Pročitajte i:
Šta jedan sadržaj čini viralnim?
Tračevi koji uništavaju firmu
Pet trikova za uspešnije pregovaranje
***
Uvek nastojimo da medijski podržimo projekte svojih partnera, u cilju informisanja mladih o aktuelnim dešavanjima. Ukoliko i vi želite da se tekst o aktivnostima vašeg udruženja nađe na portalu iSerbia, možete se javiti povodom saradnje na e-mail [email protected].
Želim povremeno da dobijam mejlove od portala o vestima, najnovijim konkursima i aktivnostima OVDE
Odricanje od odgovornosti