
Autor: Алекса Јовановић
Када се погледа ЦВ Мартине Анђелковић, не изненађује чињеница да је баш она победила са својом идејом на иМаркетинг такмичењу на Конференцији Србија на вези коју је организовала иСербиа у сарадњи са Клубом привредних новинара у Великој свечаној сали Ректората. Као неко ко студира новинарство на Факултету политичких наука, није чекала да дипломира па да се упусти у игру звану тржиште рада, већ је својим проактивним ставом стицала радна искуства још током основне и средње школе. Бавила се глумом, водила је и уређивала емисије на локалним радио и ТВ станицама, а истим темпом наставила је и у Београду радећи за часопис АрхАрт , портал Б92 и Ваннабе магазин. Са колегиницом је осмислила манифестацију ПР даyс на свом факултету и била је ПР београдског клуба Академија, а од ове године ради као цоммунитy менаџер и консултант за маркетинг на друштвеним мрежама, али и као лични асистент директора у фирми Вибе Нетворк.
Ипак, интернет маркетинг је нешто што је највише инспирише и што је препознала као простор за реализацију својих пословних идеја. Увелико води многе странице на Фацебоок-у, а ускоро ће бити и одговорна за рекламирање новог производа који покреће иСербиа - иАкадемија.
За почетак, шта је иАкадемија и како видиш развој тог производа?
иАкадемија је место на коме ће млади имати прилику да стичу знање из своје фотеље, испред рачунара. То је академија која ће нудити онлине курсеве на онлине платформи и представљаће улаз онлине едукације у Србију на велика врата. Учиће се од признатих људи из области, а систем менторства ће се проширивати, па ће бити могуће и да неки новокомпоновани стручњаци, који су до јуче били ученици, постану ментори. Прогнозирам да ће иАкадемија кроз одређено време постати кул и озбиљно место за допуњавање знања које није пружено на факултетима и у школама. Ко не би волео да учи од стручњака из свог топлог дома испијајући врући чај док напољу веје снег?
Шта те привлачи маркетингу као области рада?
Маркетинг је суров, али веома праведан свет. Уколико сте креативни, напорно радите и имате револуционарне идеје – успех вас неће заобићи. Волим маркетинг јер ми дозвољава да се играм, испитујем, пласирам, посматрам реакције и сазнајем шта је то што људе може да „купи“. Свака идеја има своје време, само треба знати прави тренутак. Маркетинг је комплексно, узбудљиво и шарено поље на коме опстају само они који добро упознају потребе и жеље људи односно циљне групе. То вам је као да организујете журку за непознате људе и желите да са ње сви оду задовољни. Да бисте то постигли, потребно је да погодите пиће, закуску, музику и активности које ће се допасти већини. Замислите колико је труда потребно уложити у тако нешто! Тај изазов је оно што ме покреће, а чињеница да би га ретко ко прихватио, још више ме привлачи.