
3D street art je u svetu veoma popularan umetnički pravac. To su anamorfne iluzije-crteži na podu koji, kada se gledaju sa odredjene tačke, stvaraju trodimenzionalni utisak i izgledaju kao da su stvarni. Vrsta likovne umetnosti za koju je specifično oslikavanje kredom na samoj ulici, trotoaru, a daje vam trodimenzionalnu optičku iluziju iz odredjene perspektive, poznata je kao 3D street art. Kada se takva slika posmatra iz odredjenog ugla, dobija se veoma realistični 3D prikaz koji ostavlja bez daha.
Poznati svetski brendovi su ovaj vid umetnosti iskoristili u promociji svojih proizvoda, te su spojili guerilla marketing i 3D street art. Ovi fascinantni prizori su odličan način da se proširi domet odredjenog brenda ili ideje.
FOTO: Facebook Milivoj Kostić
Kostić je profesionalni likovni umetnik, akademski slikar, koji stvara 3D trotoar slike za festivale, dogadjaje i promocije. Slike su originalne, deluju impresivno i moćno. Kao poseban ciklus ističu se simpatični likovi iz stripova i sveta bajki. Garantuje vrhunski kvalitet ulične umetnosti uz učešće publike, što doprinosi da osnovni dogadjaj bude još primetniji.
Namera slikanja na javnim površinama jeste privlačenje pažnje prolaznika u što većem broju. Time se organizacija identifikuje kao društveno odgovorna koja podržava razvoj kulture i umetnosti. Moguća je izrada slika i u zatvorenom prostoru, na zidu ili podu, na različitim panelima i podlogama i različite dužine trajanja.
Pročitaje i:
Guano Apes na Gitarijadi u Zaječaru
Jul u Smederevu u znaku pozorišta
U Plažanu ponosni na osmake
***
Uvek nastojimo da medijski podržimo projekte svojih partnera, u cilju informisanja mladih o aktuelnim dešavanjima. Ukoliko i vi želite da se tekst o aktivnostima vašeg udruženja nađe na portalu iSerbia, možete se javiti povodom saradnje na e-mail [email protected].
