Tweet

Овога пута наслов текста који почиње чувеним префиксом „нај“ неће вам представити резултате још једног статистичког истраживања. Уосталом, ко ће међу 7 милијарди људи одабрати оног заиста најинтрересантнијег? „Најинтересантнији човек на свету“ („Тхе Мост Интерестинг Ман Ин тхе Ворлд“) заправо је наслов и главни мото маркетиншке кампање за пиво Дос Еqуис лансиране први пут 2006. године.

Окосница одличне маркетиншке идеје јесте прича о човеку који својим способностима и необичним догодовштинама у великој мери подсећа на лик Чак Нориса из вицева. Рекламе за пиво одувек су биле једне од најкреативнијих, упућене пре свега мушкој публици, наглашавале су мачо став, хедонизам који се крије у испијању охлађеног пива, супротстављале задовољство које пружа пиво свим другим задовољствима која живот пружа. Дос Еqуис је дошао на идеју која се могла похвалити оригиналношћу у односу на све остале, а колико је кампања била добра показала је продаја овог пива која је забележила извенредан раст.

„Најинтересантнији човек на свету“ је отмен старији господин са брадом а слика коју о њему стварају кратки филмови у којима се појављује представљају га као човека који води испуњен и разноврстан живот, пун хероизма и авантуре. Генерално, постоје два типа реклама: у једнима се он појављује у бару и износи своје мишљење на различите теме, у другима наратор говори о крајње необичним и понекад апсурдним подухватима главног јунака.

Шта се то све догодило најинтересантнијем човеку на свету? Па, једном се осећао нелагодно – само да би сазнао какав је то осећај, када вас удари у лице осетите несавладиву потребу да му се захвалите, а у музејима му је дозвољено да додирне уметност. Такође, ајкуле имају недељу дана посвећених њему, он зна да говори француски на руском и обе стране јастука су му увек хладне. Дивно за ове вреле дане, зар не?

Са друге стране, када износи своје мишљење на разне теме, наијинтересантнији човек између осталог каже:

- О животу: „Никада није прерано да почнете састављати своју читуљу.“
- О мушкој депилацији: “Немам појма шта је то.“
- О теретани: „Трчање у месту не може дати исте резултате као и трчање испред лава.“
- О уским панталонама: „ Другари, уске панталоне препустите дамама. Ако могу да избројим новчиће у вашем џепу, онда сигурно треба да их употребите за позив кројачу.“
Уобичајени крај ових реклама је једна од две чувене реченице:“ Ја не пијем увек пиво,али ако га пијем, то је увек Дос Еqуис.“ и „ Остајте жедни, пријатељи!“

Извор: www.top-adria.com

Tweet
Коментари

ВЕСТИ