Priredio: Marko Mirković
Foto: 24h
U finalu, takmičari su imali zadatak da osmisle i razrade globalnu korporativnu strategiju naftne kompanije - viziju 2020. godine. Vizija je trebalo da obuhvati izbor proizvoda i tržišta kojima će se kompanija baviti, tehnologiju, marketing, ljudske resurse, malopordaju i finansijske projekcije svih poteza.
"Pre svega smo uzbuđeni što smo osvojili prvo mesto na najvećem i najznačajnijem svetskom takmičenju ove vrste. Od samog početka takmičenje je bilo veoma kompleksno, kao cela naftna industrija, posebno za nas koji se nikada ranije time nismo bavili, ali smo naučili mnogo novih stvari. Nama je najznačajnije da smo primenjivali do sada stečeno znanje i iskustvo, kako na fakultetima, tako i u organizacijama koje smo vodili kao što su AIESEC, Business Trening centar... U samom finalu takmičari iz sve četiri zemlje bili su izuzetno kvalitetni, uglavnom inženjerske struke", ponosno kaže Dušan Ilić.
Osim za prezentaciju, tim iz Srbije je osvojio i nagradu publike, dok je za najboljeg prezentera proglašen Uroš Denić, koji je istakao da je počastvovan jer je konačne ocene davalo petoro izvršnih direktora naftnih kompanija sa dugogodišnjim iskustvom u toj oblasti.
Pohvalili su nas za kvalitet kreiranja strategije uz reči da takav kvalitet i ideje skoro nisu čuli ni od profesionalnih konsultanata u koje ulažu dosta sredstava. Želja nam je da narednih nekoliko godina maksimalno iskoristimo za usavršavanje u zemlji, ali i u inostranstvu kako bismo se nakon toga vratili u Srbiju i stečeno znanje i iskustvo primenili u svojoj zemlji - dodaje Uroš Denić.
Tri finalna tima iz Srbije, Madjarske i Poljske dobila su nagradu od po 20.000 evra kao i mogućnost da budu deo Growww postdiplomskog programa za razvoj talenata.
Marko, večni borac za kreativnu slobodu reči i folklorne tradicije.
Izvor: 24h