На Факултету политичких наука (ФПН), у понедељак 22. маја, отворен је семинар ПР Даyс 2017, на тему Упдате политичког комуницирања.

Autor: Ана Ђурић
ФОТО: Facebook
Семинар је отворио декан овог факултета, проф. др Драган Р. Симић, након чега су се учесницима обратили Милан Крстић (асистент на ФПН-у и менаџер ПР тима ФПН-а) и професори - др Веселин Кљајић и др Синиша Атлагић.
Први предавачи биле су новинарке, Даница Вученић (Инсајдер) и Биљана Степановић (Нова економија), које су причале о односу новинарства и ПР-а. Оне су покушале врло детаљно и сликовито да објасне полазницима шта су кључне разлике између ова два посла, упоређујући их и међусобно их супротстављајући.
Наша позната блогерка, Бранислава Антовић, одржала је друго предавање, на тему „Како постати утицајни блогер?”. Брана, као дипломирани новинар и неко ко је прошао пут од формирања блога, преко искуства у медијима, а затим се окренуо и посветио поново свом блогу (Брана’с Дивине Ворлд), била је изузетно инспиративан предавач и саговорник. Послала је учесницима енергичну поруку да „као што је могла она, може и свако од њих”.
Последње предавање првог дана овог тродневног семинара, одржао је Јован Бојовић (СЕО&СЕМ „ХостЈеди”), који је говорио о интернет маркетингу. Како је тема била „Како направити кампању на Фејсбуку”, Јован је пре свега поставио питање да ли је уопште за све производе адекватна и неопходна кампања преко Фејсбука, након чега је темељно објаснио од чега се та кампања састоји и на који начин се спроводи.
Након изузетно инспиративног првог дела ПР дана, други дан семинара одржао је, па чак и увећао енергију овог догађаја.
<�имг цласс="тфлоат" срц="хттп://с15.постимг.орг/4уз44ск6ј/прдаyс2.јпг" />
ФОТО: <�а хреф="хттпс://ввв.фацебоок.цом/ФпнПрТеам/"> Фацебоок </а>
Млади људи из маркетиншке агенције Жишка (Милош Скокић, Горан Јанкулоски и Марија Симић) обележили су јако енергично и на креативан начин почетак другог дана. Предавање о маркетиншким агенцијама у ери дигитализације одржали су кроз теоријски део, где су учесницима приближили све релевантне појмове везане за ову тему, а затим на примерима објашњавали како све то функционише у пракси и агенцијском животу.
Још један од предавача био је Дејан Милић, професор реторике и ПР-а (УНИОН), који је такође врло детаљно, кроз практична искуства и неколико анегдота, говорио о односима са јавношћу у државним институцијама.
Др Борислав Миљановић, оснивач и директор Репресент Цоммуницатионс, одржао је последње предавање другог дана семинара, ништа мање енергично и инспиративно од претходних. Осим приче о Цонтент анд нативе маркетингу, гостујући предавач се изузетно трудио да учесницима приближи све појмове теоријски и практично, притом их охрабрујући да „новинарство има сјајну будућност, само на нови начин”.
Оно што је сигурно након ова два дана, јесте да су очекивања заиста и задовољена, као што је ПР тим ФПН-а најављивао. Учесницима је преостао још један дан у ком их чека још знатижељних људи, предавања, разговора, знања и идеја.
***
Прочитајте и:
Škola javnih politika i lokalne samouprave
Aplikacije za bezbedno i ugodno putovanje
Da li verujemo u tehnologiju a ne u demokratiju
***
Овај текст је настао нашом жељом да млади, који имају шта да кажу и допринесу информисаности и едукацији наше омладине, пренесу своје идеје и сазнања. Уколико желиш да и ти будеш члан нашег младог тима и допринесеш развоју наших амбиција, твоје идеје су нам добродошле! ЦВ и један текст пошаљи на [email protected] уз Цц на [email protected], са назнаком „Пријава / новинар“. Отворено за све од 15 до 35 година. Пријем нових новинара вршимо до сваког првог дана у месецу.
Желим повремено да добијам мејлове од портала о вестима, најновијим конкурсима и активностима OVDE




