Tweet
Tajne kreiranja savršenih objava na društvenim mrežama nalaze se u ovom tekstu. Pažljivo ih prostudirajte.

FOTO: Offerpop

Prevela: Bjanka Banjac

Postoje li savršene objave na društvenim mrežama?

Da postoje, ova hipotetična objava bila bi objavljena baš u pravom trenutku da optimizuje domet i učestvovanje korisnika. Bila bi napisana u preciznom tonu koji bi nagomilao pozitivne odgovore čitalaca i opisivala bi neku sentimentalnu stvar na takav autentičan način da čitaoci ne bi imali drugog izbora nego da je podele.

Dakle, postoji li? Verovatno, ali tako je retka, tako nedostižna da je potraga za njom postala marketinški Sveti gral.

Možda je nedostižna, ali je i dalje vredna truda. Podelićemo neke savete koji će vas izvesti na pravi put ka boljim Facebook, Twitter, Pinterest, Google+ i Instagram objavama, kao i savete za tajming.


Facebook

Obezbedite informacije
Najprivlačnije objave su one koje nude nešto ali ne otkrivaju sve, one koje će naterati obožavaoce da žele da kliknu.

Održavajte stvari pozitivnim
Pozitivnost stvara učestvovanje i deljenje. To će inspirisati i oduševiti vaše korisnike.

Obezbedite linkove
Ako ćete deliti linkove, pobrinite se da ih delite pomoću Bit.ly tako da možete da pratite koliko ljudi dolazi kliktanjem sa Facebooka.

Uključite i slike
Objave sa slikama doprinose najvećoj aktivnosti korisnika na Facebooku, dakle, pobrinite se da ih ubacite kada možete. Savršena veličina - 800x600 piksela.

Pogodnost za mobilne uređaje
Koristite jednostavne slike koje lako mogu biti pregledane sa mobilnih uređaja, pošto će 70% korisnika pregledati objave sa mobilnih telefona.

Bavite se svojim korisnicima
Objave same ne privlače pažnju, već komentari i odgovori. Bavite se svojim korisnicima i gradite odnose kroz razgovore.

Budite dostupni
Objavljujte u vreme kada su čitaoci aktivni, ne samo tokom radnog vremena. Ovo će osigurati da vaši korisnici više učestvuju.

Optimalan tajming za objave:
Najbolji - 13.00 do 16.00
Najgori - 20.00 do 08.00


Twitter

Pozivajte na akciju
Dajte jasan poziv na akciju tako da vaši čitaoci znaju šta želite da rade.

Interpunkcija
Ne žrtvujte gramatiku samo zato što imate 140 simbola. Izbegavajte skraćenice i sva velika slova.

Skraćujte web adrese
Bit.ly linkovi generišu najviše retweetova, dakle, skraćujte sve web adrese.

Format
Koristite pitanja, činjenice i brojke da biste uključili korisnike i pokrenuli retweetove.

Koristite „Mentions
Koristite „Mentions" da biste naveli uticajne da se uključe i odgovarajte im.

Retvitujte
Retvitujte važan sadržaj za vaše čitaoce. Ne zaboravite da ostavite 20 simbola da ljudi mogu da dodaju sadržaj.

Optimalan tajming za objave:
Najbolji - 13.00 do 15.00
Najgori - 20.00 do 09.00


FOTO: Revel In


Pinterest

Bez ljudskih lica
Slike bez ljudskih lica dele se 23% češće nego one sa njima.

Malo pozadine
Koristite privlačnu pozadinu koja ne zauzima više od 40% vaše slike, u suprotnom će se repinovi smanjiti za 50%.

Višestruke boje
Slike sa dominantnim bojama (crvenom, tamno zelenom, roza) imaju tri puta više lajkova i repinova.

Mnogo crvene
Slike sa crvenom i narandžastom bojom se repinuju dva puta više.

Svetlo i boja
Slike sa 50% zasićenjem boja su četiri puta češće repinovane od onih sa 100% i 10 puta više od crno belih slika.

U stilu portreta
Vodoravno usmerene slike imaju bolje rezultate od uspravno usmerenih. Savršene razmere su 2:3 i 4:5.

Optimalan tajming za objave:
Najbolji - 14.00 do 16.00, 20.00 do 01.00
Najgori - 17.00 do 19.00


FOTO: OMX Technologies


Google+

Upotrebljavajte haštegove
Povećajte domašaj svoje stranice dodavanjem bitnih haštegova u svoje objave. Zapamtite da će Google+ automatski dodati hašteg za ključne teme koje su aktuelne.

Označavajte brendove i ljude
Označajvate brendove i ljude po potrebi. Oni će dobiti obaveštenje i potencijalno se uključiti u vezi sa tom objavom.

Teme koje su aktuelne
Uključite se u aktuelne teme da biste pokazali da vaš brend ide u korak sa trenutnim događajima. Ovo će takođe povećati vidljivost vašeg brenda.

Koristite slike
Korišćenje slika u punoj veličini (800x600 piksela) učiniće da se vaše objave ističu na stranici u odnosu na sitne slike i sličice linkova.

Komunicirajte sa komentatorima
Google+ nema najaktivnije korisnike/obožavaoce brendova, tako da, kada dobijete komentar, produžite taj razgovor.

Pronađite zajednice
Pronađite bitne zajednice, uključite se i doprinosite u njima. Videćete povećanje u angažovanju pošto svi imaju nešto zajedničko.

Optimalan tajming za objave:
Najbolji - 9.00 do 11.00
Najgori - 18.00 do 08.00


Instagram

Uređivanje
Koristite druge aplikacije kao što su Camera+ i Snapseed da poboljšate svoje slike. Kada se naviknete na uređivanje, vaš profil imaće dosledan izgled i ostavljaće utisak.

Pravilo trećina
Stavljanje slike subjekta na samo dve trećine ekrana čini je privlačnijom oku.

Opisi
Koristite bitne opise ispod slika da biste uhvatili pažnju ljudi i uključite pitanja da biste pokrenuli komentare.

Koristite haštegove
Uvek postoje neki nasumični hašhtagovi koji se pojavljuju svake sedmice, tako da bi trebalo da ih znate ukoliko želite da vaši korisnici više učestvuju.

Odgovarajte
Odgovarajte ljudima koji su lajkovali/komentarisali da biste pokrenuli dvosmeran dijalog. Držite komentare na konverzacionom nivou umesto da reklamirate prodaju.

Optimalan tajming za objave:
Najbolji - 07.00 do 09.00, 17.00 do 18.00
Najgori - 22.00 do 06.00

IZVOR: Entrepreneur

Bjanka je samo još jedan besciljno tumarajući spoj atoma, ukratko - rođeni filozof.

***

Pročitajte i:

Nomofobija - bolest savremenog doba
GoodWorld, onlajn firma u dobrotvorne svrhe
Zavirite u svet „Lonely Planet-a“

***

Ovaj tekst nastao je našom željom da mladi koji žele da se oprobaju u prevođenju tekstova to iskustvo steknu i unaprede kod nas. Ukoliko želiš da budeš prevodilac u našem mladom timu CV uz jedan prevedeni tekst, sa izvornim, pošalji na [email protected] sa naznakom Prijava/Prevodilac. Otvoreno za sve od 15 do 35 godina. Prijem novih članova vršimo do svakog prvog dana u mesecu.
Želim povremeno da dobijam mejlove od portala o vestima, najnovijim konkursima i aktivnostima OVDE

Odricanje od odgovornosti

Tweet
Komentari

VESTI