Tweet

За многе амбициозне предузетнике, трговина преко интернета нуди брз и ефикасан начин да се започне вођење сопственог посла. Као прво, не морате да имате свој производ. Постоје хиљаде успешних привредника који су зарадили новац испоруком производа других произвођача или су их купили од дистрибутера како би могли да их препродају на мрежи.

Фото: Informs

Превела: Весна Грегорински

Подешавање продавнице је такође једноставно захваљујући услугама као што су Схопифy, Магенто и ВооЦоммерце. У ствари, не морате чак имати ни веб сајт у почетку захваљујући сајтовима за продају, као што су Амазон и Етсy.

Ствари, пак, нису тако ружичасте у стварном свету. Заборавите на изазове са којима се посао који је тек у повоју обично суочава као што су рекламирање производа, борба против конкуренције или проналажење добављача. Постоји много других потешкоћа које продавци не желе да прихвате када покрећу свој посао. Који су то мање познати изазови?

Ево првих пет.

1. Избегавање отпремања (Дроп Схиппинг)

На први поглед, избегавање отпремања је најбржи начин да покренете сопствену онлајн продавницу. За неупућене, то је процес директног слања производа од произвођача или дистрибутера до крајњег купца, без потребе да производе сами негде чувате. Ова стратегија је изузетно економична, будући да само треба да руководите вебсајтом и маркетингом у највећем делу. Али тешко је да се уз помоћ ове стратегије изгради одрживо пословање.

Квалитет производа:
Пошто не тестирате и не чувате производе, не постоји начин да знате да ли је производ који се доставља купцу истог квалитета као онај који су платили. Према Шону Чабри, који ради за ЛаптопУниверсе.цом, увек постоји могућност да се фалсификовани производи нађу у инвентару који продајете.
То понекад може да буде небезбедно, јер производи које испоручујете могу да садрже делове као што су батерије које могу бити део сигурносног опозива. Тешко је пронаћи пошиљаоца који је подједнако посвећен квалитету као и ви.

Непредвиђени трошкови:
Елизабет Шорс из Гилд.биз одради много оваквих продаја, и причала је о вишеструким непредвиђеним издацима који долазе са овом стратегијом. На пример, неки пошиљаоци могу да одлуче да не испоруче производ купцу иако га је платио. Постоје и други који им производ могу послати са њиховим планираним пошиљкама, што може довести до изузетно дугог времена испоруке. Враћање новца клијентима може да ослаби ваш посао и да уништи ваш бренд. Да ли сам поменуо и тајне чланарине које неки пошиљаоци наплаћују кад сте их већ пријавили као добављача?

2. Достава

Чак и ако само препродајете производе других произвођача, и даље сте одговорни за сигуран пренос ваших производа. Постоји неколико изазова овде. Штета приликом транспорта: Замислите типичан сценарио у ком сте платили производе и пренели их са локације добављача у ваше складиште. Свака штета у транспорту одавде је ваша одговорност.

Шон Дајнин је оснивач и председник компаније Ирон Аге Оффице Фурнитуре, која производи и продаје свој намештај. Он ми је рекао да је један од њихових највећих изазова паковање производа тако да не дође до било каквог оштећења током транспорта. Он каже да, без обзира на то колико је добро искуство купца током процеса куповине, то искуство се промени ако купац добије оштећени производ након дугог чекања. Паковање може повећати трошкове слања, али је то трошак у који вреди инвестирати.

Tweet
Коментари

ВЕСТИ