Tweet

Kako ispromovisati brend?

Sustina brenda je Prepoznatljivost, nesto sto ce ljudi videti I povezati sa Vasom firmom, bilo proizvod ili uslugu. Ali kako posticu tu prepoznatljivost? Pomislili biste da je jedino resenje veliki marketing budzet tj . placanje baslosovnih suma novca televizijama koje ce pustati vase reklame u udarnim terminima. Da, moramo priznati< da je efekat takvog marketinga zaista veili ali I da veliki broj ljudi tu sumu novaca Nema. Pa zato moramo biti kreativni I domisljati. U nastavku teksta su navedena 3 kljucna saveta koja Vam (nam) mogu pomoci.


Socijalne mreze

Svi smo svesni popularnosti socijalnih mreza. Znamo kako one funkcionisu u neobaveznoj komunikaciji. Ali kako iste iskoristiti u biznis poslovanju. Stalna nedoumica : Grupa ili Fan pejdz, Grupa ili Fan pejdz? Vas Izbor treba da bude osnivanje Fan pejdz stranice na toliko nam poznatom Facebook-u. Obrazlozenje ove “odluke” je sledece: Prednost otvaranja Fan pejzda u odnosu na Grupu je ta sto statuse mozete pisati u nedogled koje ce vasi “fanovi” videti na svom News feedu, zajedno sa statusima svojih prijatelja. Ali budite obazrivi sa sadrzajem statusa. Previse agresivna kampanja u vidu statusa sa sugestivnim sadrzajem –Kupite, nudimo, najbolja ponudsa do sada, nevidjeno do sada, mi resavamo Vase probleme itd. moza delovati odbojno I dovesti do nezeljene reakcije Vasih fanova a to je aktiviranje opcije(Hide) koja sprecava da Vasi statusi budu vidljivi na njihovom Zidu. Promocija Vasih proizvoda zahteva kreativnost, sarm, dovitljivost....neka VAsi statusi budu upravo takvi.


Logo proizvoda

Funkcija logotipa ja da omoguci prepoznatljivost grafickog indentita vase firme. Neophodno je da logo bude jedinstven kako ga potrosaci ne bi pomesali sa slicnim znakom neke druge firme. Dakle, I u ovom segmentu promocije brenda se akcenat stalja na kreatrivnost I inovativnost.
Vas cilj je da se logo Vase fime “siri”, da “putuje” tamo gde I Vi sami ne idete.

Kako?

Ukoliko ne planirate putovanja to je u redu, ali iskoristite Predmete sa imenom Vaseg brenda da dodju da ljudi do kojih vi inace ne biste dosli. Najeftiniji nacin za tako nesto su olovke, sveske, podsetnici ili blokovi sa imenom vase firme. Prosledjivanjem takvih predmeta raznim ljudima na raznim mestima cinite da ime vaseg proizvoda, cesto na nesvesnom nivouu, udje u pamcenje ljudi sa kojima niste imali direktne kontakte.


Ukljucenost u zajednicu

Oglasavanje ili advertajzing cesto moze izgledati kao vrlo plasticna I bezlica rabota. Jedan od nacina koji vam moze pomoci da sebe predstavite u vise “ljudskom” duhu je koriscenje tkzv. Marketiga drustvene odgovorsnosti. Vrlo je lako postati deo neke humanitarne akcije, organizovati istu ili sponzorisati istu. Ulaganja su mala naspram efekata koji mozete ostvariti. Naime, ukoliko odlucite da vasa firma sponzorise npr. Akciju ciscenja Beograda, time cete dobiti ne samo veliki medijski prostor u kome ce spominjati ime Vase firme koja je spremna na ovako human gest I gest koji ce biti od koristi svima, vec cete vasu firmu predstaviti u drugacijem svetlu…svetlu koje baca ljudske I moralne obrise na polje biznisa I poslovanja. Cesto se govori o mitu o amoralnom biznisu, bez osecnja, etike i sa mnogo bezkrupuloznosti. Neka vas akt, potez bude nacin da se taj mit srusi.

Tweet
Komentari