Foto: Marketing Land
Prevela: Tanja Marić
Periskop se već dokazao kao neverovatno korisna društvena mreža, a ljudi koji se bave marketingom ga koriste na inovativne načine da bi proširili svoje biznise.
U ovom tekstu videćete šest načina na koje možete da iskoristite Periskop u svoju korist.
1. Demonstrirajte proizvod uživo
Ako lansirate novi proizvod, podelite detalje sa publikom na Periskopu. Možete da napravite interaktivnu demonstraciju proizvoda tako što ćete odgovarati na važna pitanja gledalaca. Prikažite kul odlike proizvoda, pakovanja i još mnogo toga.
2. Podelite vesti iz industrije
Periskop može biti medij preko kog ćete objavljivati vesti vašoj internet zajednici pre nego što neko drugi iskoristi priliku i napiše nešto o tome. Objavljivanje nezavršenog blog posta na temu industrijskih inovacija može da potraje satima. Na Periskopu možete prosto da pričate o trendovima na tržištu i onda iskoristite svoj razgovor sa gledaocima da napišete blog post ili da napravite video.
Deljenje važnih vesti je sjajan način da postavite sebe u svojoj industriji kao osobu koja poseduje informacije i kojoj se treba obratiti, što vas razlikuje od konkurencije i daje vam autoritet.
3. Povežite se sa uticajnima
Preko Periskopa možete se povezati sa značajnim osobama u vašoj industriji. Da bi vas primetili, prisustvujte redovno njihovim emitovanjima, pišite pronicljive komentare, postavljajte pametna pitanja i delite njihova emitovanja na vašim društvenim mrežama. Ako želite da produbite odnos sa određenom uticajnom osobom koju ste upoznali uživo, Periskop vam može i tu pomoći, takođe.
Da biste se setili da se uključite na određene prenose, uključite obaveštenja i onda ugasite sve ostale osim onih ljudi sa kojima želite da se povežete.
Ako znate da će određeni uticajni emitovati u isto vreme svaki dan, stavite podsetnik da biste se uključili na prenos.
4. Povedite gledaoce iza scene
Da biste se povezali sa gledaocima na ličnom nivou, iskoristite Periskop da im date uvid u vaš život ili da ih povedete ,,iza scene” u vašem poslu. Možete da započnete razgovor tako što ćete odgovarati na pitanja vaše publike tokom emitovanja.
Za prikaz svog emitovanja, Luis Haues uradio je emitovanje na Periskopu od kuće fitnes gurua Gabrijel Ris i surfera Lerda Hamiltona. Ljudi su tako bili u mogućnosti da pitaju ovaj par preko Luisa u njegovom intervjuu. Ako ste pisac, možete da podelite novost o svojoj novoj knjizi ili da upitate publiku za mišljenje o naslovu ili poglavlju na kom radite. Ako imate svoj butik, dozvolite ljudima da zavire u novu kolekciju.
Foto: Technobuffalo
5. Napravite svoju mejling listu
Emitovanja preko Periskopa mogu biti odlična prilika da napravite svoju mejling listu. Tokom svog prenosa, pitajte gledaoce da ostave svoje mejl adrese u komentarima da bi se prijavili. Tako možete kasnije da ubacite adrese u svoju bazu podataka.
Iako ovo može da znači da ćete imati malo više posla, proces prijavljivanja otklanja prepreku za gledaoce koji žele da pristupe vašoj mejling listi.
Napomena: s obzirom na to da ćete ručno ukucavati mejl adrese, savetujemo da uključite opciju potvrđivanja adrese da biste bili sigurni da radite u skladu sa međunarodnim marketinškim propisima za mejl.
6. Pravite sadržaj i za druge kanale
Možete da prepravljate svoje prenose preko Periskopa da biste napraiti materijal za vaše druge društvene mreže. Iako se video na Periskopu može emitovati isključivo vertikalno, neki korisnici su se dosetili novih načina na koje mogu da iskoriste vertikalni prikaz. Možete i hakovati prikaz tako da isečete video za Jutjub ili druge društvene mreže.
Obavezno uključite autočuvanje emitovanja u podešavanjima Periskopa tako da ne morate da se podsećate svaki put da sačuvate prenos.
Ako još uvek niste upoznati sa ovim najnovijim društvenim trendom, Periskop vam omogućava da podelite video uživo sa drugim korisnicima platforme. Možete da imate razgovore sa gledaocima u realnom vremenu tokom svojih prenosa.
Da biste dobili značajan broj pratilaca na Periskopu, važno je da emitujete svoj sadržaj redovno. Redovan raspored jasno pokazuje ljudima šta da očekuju od vas, što čini verovatnijim njihovo sledeće uključivanje u vaš prenos.
Postoji sve više načina na koje biznisi koriste Periskop i nadamo se da će vas ove ideje inspirisati da se priključite trendu i pokušate.
Izvor: Social Media Examiner
Tanja smatra da šta zračiš, to i privlačiš!
***
Pročitajte i:
Pet najboljih fontova za vaš CV
12 pravila za brzo učenje stranog jezika
Kako ublažiti simptome anksioznosti?
***
Ovaj tekst nastao je našom željom da mladi koji žele da se oprobaju u prevođenju tekstova to iskustvo steknu i unaprede kod nas. Ukoliko želiš da budeš prevodilac u našem mladom timu CV uz jedan prevedeni tekst, sa izvornim, pošalji na [email protected] sa naznakom Prijava/Prevodilac. Otvoreno za sve od 15 do 35 godina. Prijem novih članova vršimo do svakog prvog dana u mesecu.
Želim povremeno da dobijam mejlove od portala o vestima, najnovijim konkursima i aktivnostima OVDE