Ideja i vizija NVO iSerbia, koja je do pre godinu dana, bila neopipljiva ali jasno vizualizovana, se prošle nedelje obistinila. Datuma, 14. oktobra 2012. godine u svečanoj sali Rektorata Univerziteta u Beogradu, mogli ste da je vidite, čujete, osetite, da uočite njene prednosti i mane koje će poslužiti da se ista unapredi i konkretizuje.
Statistički podaci istraživanja naziva "Upotreba informaciono-komunikacionih tehnologija u Republici Srbiji RZS, su nam bili odlična, statitička i brojčano neoboriva dopuna, naše pretpostavke - MLADI U SRBIJI INTERNET KORISTE UGLAVNOM U SVRHU ZABAVE. U najvećem broju slučajeva Internet se koristi u cilju "društvenog umrežavanja" (Facebook, Twiter, Bogovi...)
Kako taj procenat, ako ne smanjiti, onda barem "ugroziti" narastajućim procentom mladih koji će Internet koristiti u cilju obrazovanja, biznisa i marketinga? Premisa od koje je pošla NVO iSerbia je promovisati i uticati na svest mladih ljudi da iskoriste online resurse koji su im na dohvat ruke, one koje koriste svakodnevno i celodnevno, ali ne sa punim kapacitetom radoznalosti šta je sve to što Internt pruža.
Konferencija "Srbija na vezi 2012" je dala odgovore, energiju i pokretački impuls mladim ljudima da je moguće da se krene, pokrene, inovira, kreira, prezentuje "nešto", "štošta", "svašta". Sinergija predavača je učinila svoje. Svaki od njih je na svoj način, sa sopstvenim smislom za humor, ozbiljnost, ležernost ili neformalnost u prezentovanju ideja, misli i iskustva doprineo da se slične stvari sagledaju iz različitog ugla. A ovo je moj ugao gledanja :
Ana Ranitović je dala odličan Uvod i presek kako i zašto je NVO iSerbia počela sa svojim angažovanjem, čime smo bili podstaknuti, kako smo se razvijali i dovijali da bismo napravili prvi i, za nas, najznačajniji korak - projekat Srbija na vezi.
Predrag Sojičić M.D - direktno online uključenje iz Bostona je bio pravi pokazatelj neverovatne mogućnosti Interneta. Predavanje koje je trajalo više od 40 minuta, bez bilo kakvih smetnji u konekciji, dalo je utisak da je pojam KILOMETARA relativna stvar. Mogućnost i prava vrednost online društvenog organizovanja je bila tema koja je sve posetioce digla na noge, bukvalano rečeno, uz Gangam Style - odličan primer planetarnog online fenomena, toliko velikog da je ušao u Ginisivu knjigu rekorda.
Miloš Jovanović - jedan od osnivača NVO iSerbia je dao "statistički" ton Konferenciji, iznoseći podatke u vezi istraživanja Studentsko Rangiranje Fakulteta i dajući odgovor na "milonsko" pitanje - Koja su znanja koja nam nedostaju?
PhD Piero Tortola - prezican i konkretan zaključak predavanja: "Da, informacija je značajna ali i njen način prezentovanja" - Infografika, multimedija i jednostavan, razumljiv način pojašnjavanja društveno-ekonomsko-političkih pitanja - su recept uspeha NVO QUATTROGGATI.
Nina Fićović - na prvi pogled neformalno i ležerno predavanje je rezultiralo ozbiljnim zaključcima i ozbiljnom dozom motivacije koje je isto imalo na posetice. Pokretanje online lifestyle portala je bilo posuto motivacijom, radom i željom ali rezulat je veći i od najvećih očekivanja i zato Probajte, pokrenite se... reči su Nine Fićović.
Gordana Igrić - daje ozbiljniji pregled prednosti i mana rada i poslovanja na Internetu. Osvrće se na pomalo "sive" aspekte online poslovanja. Kako privući posetioce, kako balansirati između profita i duboko uvreženih ličnih stavova, gde je granica preko koje kompromis ne ide.
Andrea Sušić -na primeru portala eKapija pokazuje liniju napretka koja je uslovljena koracima koji su bili "pravi" za portal koji je "dnevna navika uspešnih". Kako USPEVATI a ne samo USPETI je ključno pitanje na koji je odgovor dat!
Stefan Salom – jedan od osnivača Infostuda, kompanije za koju smo svi čuli, i za koju možemo reći da predstavlja mesto susreta poslodavaca i onih koji traže posao, ali danas i mnogo više od toga jer u svom vlasništvu imaju i brojne druge internet portale. Njegov savet u partnerskom započinjanju biznisa je: “bolje je imati 30% od million nečega, nego 100% od nula!”
Istok Pavlović - "Nisam ja toliko kreativan, koliko i radoznao i spreman da tragam za unapređenje svojih ideja i to gde drugde nego na Internetu, Googlu". O značaju viralnog marketinga ali prevashodno o značaju naše "umne pokretljivosti" i odluke da se nečemu posvetimo govorio je on - najuticajniji bloger 2011.
Pogledajte ko su pobednici takmičenja za najbolju iBiznis i iMarketing ideju OVDE
Fotografije sa događaja možete pogledati OVDE